944 s2

• Maker
    Discussie
  • Hoi Forummers,

Ik ben hier nieuw en me geregistreerd voor wat meningen te horen.

Ik ben sinds jaar en dag 944 fan en lang geleden bezat ik een 944 type 1.

ondertussen is er terug ruimte voor een mooie klassieker aan te schaffen !

Liefst van al zoek ik een mooie S2.

Ik zoek zeker geen concours exemplaar maar liefst wel eentje waarmee ik zonder zorgen onmiddellijk de weg op kan en liefst met onderhoudshistorie.

Deze vond ik wel wat :

https://www.2dehands.be/autos/porsche/944/porsche-944-s2-3-0-16v-391195743.html

Ik had reeds contact met de verkoper.
    Hij zou zowel interieur als buitenkant in zeer goede staat en voorzien van ingevulde onderhoudsboek.

Kent iemand van jullie deze en wat vinden jullie er van ?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
    • Zoek je specifiek deze versie of ook andere versies zoals bv de turbo?

Belangrijk om weten, met harde bewijzen: werden de riemen onlangs vervangen al of niet ook waterpomp, samen met sleepplaatjes en nokkenasketting ?

Eerst en vooral welkom! Mocht je de forumregels eens willen doornemen dan kan je deze altijd links onderaan je pagina vinden of Hier :drink:

Een onderhoudshistoriek zegt niet altijd alles. De mijne heeft er geen.
          Is dan ook een projectje maar dat geraakt niet goed van grond.
          Hou er rekening mee dat de OEM parts al serieus in prijs gestegen zijn en sommige onderdelen zijn zelfs niet meer te vinden. Zoals de deurrubber aan de vensters van de cabrio.

Er mee rijden gaat je toch al iets zeggen. Ook de versnellingspook heeft nogal eens de neiging om veel speling te hebben waardoor deze slecht in eerste en tweede versnelling gaat…

Als ik niks vind in belgië zal ik inderdaad over de landsgrenzen moeten kijken.

Dan is deze inderdaad wel een mogelijkheid.

het budget is eigelijk 15-16000 max.

maar aangezien het winter is wil ik m’n gokje wel wagen en een kijkje nemen bij duurdere wagens, wie weet laten ze wel gaan voor een pak minder.

Kun je altijd gebruiken als onderhandelingswapen:
              nog een rode op mobile.de à 15900

[quote=”Yellow Submarine” post=262028]Sorry voor de lichte off topic, maar zonet op eBay een staaltje van Engels understatement gezien:

[i]drivers and passengers seat does have some wear and tear.[/I] [Verkoper]

Meepakken voor 7500£…[/quote]

Ik mag er vanuit gaan dat deze er niet zo zal uitzien binnenin :mrgreen:

[quote=”Yellow Submarine” post=262029]Heb je een voorkeur qua kleuren, behalve rood? Kwestie dat we wat meezoeken…[/quote]

Niet direct. maar vind hem wel mooi staan in het rood.

ik ga ervan uit dat kleur een beetje ondergeschikt is aangezien ik vermoed dat er minder en minder goede 944’S te vinden zijn.

Heb je een voorkeur qua kleuren, behalve rood? Kwestie dat we wat meezoeken…

rode 944 S2 à 17900 in D

Sorry voor de lichte off topic, maar zonet op eBay een staaltje van Engels understatement gezien:

[i]drivers and passengers seat does have some wear and tear.[/I] [Verkoper]

s-l1600-2.jpg

Meepakken voor 7500£…

[quote=”zuff.driver” ………
                        [color=#ff0000]ook niet nodig te “quoten” op een bovenstaande post, maakt het alleen maar onduidelijk.
                        Maar geen probleem, we passen wel aan.[/color]

OW ! mijn excuses. Ik dacht dat de computer aan het flippen was en de antwoord knop niet werkte :salut:

bedankt voor de info !

Beste Woefke, Welkom hier.

ps. het heeft geen nut TEST-berichten in te geven, uw eerste drie berichten op dit forum moeten namelijk altijd eerst door een mod goedgekeurd worden.
                          Bij deze

test

waarom werkt de porsche antoord link niet ?

Test

944 S2 ,,, bla bla bla

waarom werkt die verdomde antwoord knop niet ?

test

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.