944 s2

• Maker
    Discussie
  • Hoi Forummers,

Ik ben hier nieuw en me geregistreerd voor wat meningen te horen.

Ik ben sinds jaar en dag 944 fan en lang geleden bezat ik een 944 type 1.

ondertussen is er terug ruimte voor een mooie klassieker aan te schaffen !

Liefst van al zoek ik een mooie S2.

Ik zoek zeker geen concours exemplaar maar liefst wel eentje waarmee ik zonder zorgen onmiddellijk de weg op kan en liefst met onderhoudshistorie.

Deze vond ik wel wat :

https://www.2dehands.be/autos/porsche/944/porsche-944-s2-3-0-16v-391195743.html

Ik had reeds contact met de verkoper.
    Hij zou zowel interieur als buitenkant in zeer goede staat en voorzien van ingevulde onderhoudsboek.

Kent iemand van jullie deze en wat vinden jullie er van ?

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
    • test

Ik ga hem normaal dit weekend bekijken.

ziet er in ieder geval positief veelbelovend uit.

De verkoper heeft me nog wat meer info verstuurd & wat extra foto’s.

de vorige nederlandse eigenaar heeft hem blijkbaar 13 jaar in bezit gehad en maar ongeveer 35000km gereden op al die jaren.

sindsdien zijn er een heleboel facturen bij en de boek zou volledig ingevuld zijn.

Hij pronkt er vooral mee dat het interieur als nieuw zou zijn, geen scheuren in het dashboard & zetels. ( wat bij mijn 944 die ik had wel het geval was 😳 ) en ook dat de boek volledig ingevuld is.

ik ben dus benieuwd ! Hopelijk als gij goed is valt er nog wat te pingelen want in feite valt hij wel wat boven budget.

Succes met de zoektocht! Inderdaad een leuk model 🙂

Ziet er inderdaad niet slecht uit, deze

Dubbel geplaatst

Staat al lang te koop
              Eerst voor vooraan in de 20 :coolness:
              Nu al wat gezakt en gezien de stijging van het laatste jaar nu marktconform
              Toch als ie zo goed is als de verkoper verkondigd :up:

Ziet er goed uit en het verhaal klinkt veelbelovend. Waarom wordt hij verkocht?

Ik zie wel dat hij niet euro 2 is. Geen idee of deze net als mijn 968 kan omgeschlusselt worden.

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.