944 S2 Cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 S2 Cabrio

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Vandaag heb ik mij een 944 S2 Cabrio in de kleur amethyst aangekocht.
      Met net geen 200.000km op de teller zou hij nog goed moeten zijn om er nogeens het dubbele erbij te rijden.
      De wagen zal door de verkoper technisch inorde gezet worden, de motor wordt gereinigd en wordt nog gepolierd. De rest van het werk zal mijn persoonlijke uitdaging worden in de komende maanden….
      Foto’s zullen pas in oktober volgen als hij hier staat. Vanaf dan zal ik hier ook een soort van blog proberen te onderhouden. Verrassingen zullen er toch volgen 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 195)
      • [quote=”hioctane102″ post=226626]…. zij die er al eentje onder dak hebben mogen niet klagen [/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Prijzen zijn op een jaar tijd idd wel heeeel erg gestegen, moet echter wel zeggen dat ik meer en meer fan wordt van de transaxles. :hail:

Een mooie 944 cabrio voor een betaalbare prijs zou ik ook nog wel zien zitten…

Ziet er wel heel netjes uit, en weinig kilometers gelopen … :up:

De mijne mag weg voor 20k :happy:

De koopjesperiode voor de transaxels is blijkbaar voorbij 😯 zij die er al eentje onder dak hebben mogen niet klagen.

944s2cab.jpg

geen nood, ik ken nog een paar deurtjes waar ik hiervoor kan aankloppen indien een zoektocht op het WWW niks oplevert.

PS in deze versies staat wel al hoe je de dagteller kan resetten 😉

geen nood, ik ken nog een paar deurtjes waar ik hiervoor kan aankloppen indien een zoektocht op het WWW niks oplevert.

PS in deze versies staat wel al hoe je de dagteller kan resetten 😉

Die had ik ook al gevonden maar zijn niet van de S2 en S2 cabrio :mrgreen: Komt in grote lijnen wel overeen maar er staat niets over het dak openen bvb. Al goed dat DST mij dat geleerd heeft.

Die had ik ook al gevonden maar zijn niet van de S2 en S2 cabrio :mrgreen: Komt in grote lijnen wel overeen maar er staat niets over het dak openen bvb. Al goed dat DST mij dat geleerd heeft.

ha! ik zei gisteren nog tegen Gert: als Deepee het niet vindt, dan bestaat het niet :first:

ha! ik zei gisteren nog tegen Gert: als Deepee het niet vindt, dan bestaat het niet :first:

@ harley G en Herman911: hier de beloofde handleidingen ENG en FR voor jullie 944s2cab

@ harley G en Herman911: hier de beloofde handleidingen ENG en FR voor jullie 944s2cab

Thx. eens detail cleanen en wat defecte onderdelen vervangen en dat komt dik inorde. Dat is voor de andere topic.

Thx. eens detail cleanen en wat defecte onderdelen vervangen en dat komt dik inorde. Dat is voor de andere topic.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 195)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.