944 S2 Cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 S2 Cabrio

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Vandaag heb ik mij een 944 S2 Cabrio in de kleur amethyst aangekocht.
      Met net geen 200.000km op de teller zou hij nog goed moeten zijn om er nogeens het dubbele erbij te rijden.
      De wagen zal door de verkoper technisch inorde gezet worden, de motor wordt gereinigd en wordt nog gepolierd. De rest van het werk zal mijn persoonlijke uitdaging worden in de komende maanden….
      Foto’s zullen pas in oktober volgen als hij hier staat. Vanaf dan zal ik hier ook een soort van blog proberen te onderhouden. Verrassingen zullen er toch volgen 😳

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 195)
    • F

Proficiat met de aanschaf. De kids zullen blij zijn :drink:

[hide]@ Harley G: Hoezo? ik was met de e-type daar dus die kans is klein. ik ga zelden echt snel met die banaan. toch kijken sommige Fiesta rijders heel beteuterd als ze merken hoe snel die oude doos nog een spurtje trekt 😆

@ Mart: LOL, nee dank je, ik ben 200% hetro, zelfs geen tikkeltje metro.[/hide]

Heej kijk nou, das m’n neef … ik zal je berichtje doorsturen en um de groeten van je doen Deepee… :mrgreen:

Leuk projectje Harley G! :coolness:

Heeft de kabouter je ook op de foto gezet? DST zegt dat die paddestoel nogal snel vol zit dus ik koester nog een kleine hoop dat de kabouter geen plaats meer had op zijn filmrolletjes/SD-kaart.

[quote=”Harley G” post=215147]Dit klopt perfect voor de 986 maar de 987 was al voor de ECHTE MAN! :loser: 😆

bij die gast kan sensa z’n castratietechniek nog verfijnen. heb van horen zeggen dat van zoveel hormonen je test#kels verschrompelen.
                goeie testcase voor een chirurg die een leesbril draagt en last krijgt van ouderdomsjicht 😆

PS laat eens weten hoeveel je solidariteitsbijdrage geworden is voor je passage langs de paddestoel op Mechelen-Noord.

Proficiat ! :up:

Dit klopt perfect voor de 986 maar de 987 was al voor de ECHTE MAN! :loser: 😆
                    image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11.jpg

aan de sleuf in het dashbord boven de instrumenten zie je dat het een 986 is en geen 996
                      de boxstisten die een tweede roeping voelen opborrelen kunnen HIER hun gading vinden

DSC04858.JPG

[quote=”Drip” post=215025]Als jij geen foto’s post……

[/quote]

It takes a “real man” to drive a pink porsche :drink:

Allez wel gene boxster dan hé – gisteren nog bewijzen gevonden dan een 986 een echte kappers auto is 😈

Foto’s bij Deepee ….als hij ze wil delen natuurlijk

Dat is een 968!
                          Ik heb geen foto’s :bounce: maar hij lijkt op de deze maar dan met de “foute” cup 2 velgen

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10.jpg

XXX

Als jij geen foto’s post……

944pink.jpg

XXX

Proficiat Gert :up:
                              Als ik van u was zou ik maar vlug enkele foto’s gaan nemen, ik weet niet of wij hier zoveel geduld kunnen opbrengen… :think:

how joh, kortsluiting in de hersenen, das een serieuze aandoening :think: … dringend naar een andere dokter gaan 😉

Proficiat, en inderdaad zeer mooie buitenkleur.

Laat de foto’s maar zo snel mogelijk komen! 😀

:happy: :happy: , you’re not the only one, normaal gewoon, al dat lekkers dat hier getoond word!!! Het is hun schuld zou ik zeggen. 😀

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 195)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.