944 S2 Cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 944 S2 Cabrio

• Maker
    Discussie
  • Voor het komende seizoen wil ik eindelijk is cabrio gaan rijden.

Ik zoek dus een degelijke s2 cabrio.

Hij hoeft niet concours te zijn, enkel een degelijk, eerlijk en goed onderhouden exemplaar.

Dagelijks de zoekertjes sites afschuimen gebeurd reeds maar ik zie enkel maar exemplaren staan die te duur geprijsd zijn en zodus gewoon te koop blijven staan.
    Weet er iemand ergens een leuke staan met een eventueel wheeler dealer gehalte ( geen topprijs met eventueel wat basis achterstallig onderhoud ) mag dit steeds aangeboden worden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • [quote=”Mikey” post=276262]Ziet er schitterend uit
      Kan je adres eens doorgeven aub?
      Ik heb hier nog een blauw stuur liggen dat eens herbekleed moet worden.[/quote]

Klik

Ziet er schitterend uit
        Kan je adres eens doorgeven aub?
        Ik heb hier nog een blauw stuur liggen dat eens herbekleed moet worden.

Anoniem

Ziet er schitterend uit!

En zo in de auto.

Helemaal gek van het interieur :coolness:

Amai, heel keurig gedaan, ziet er echt top uit ! Vind een blitz stuurwiel wel een must in een sportwagen :driver: :salut:

Ondertussen het stuurtje ook gevonden en laten herbekleden in duitsland.

Het betreft volgende partnummer en is blijkbaar vrij zeldzaam.

944 347 084 09 (10 VERL)

363mm tegenover standaard 380mm en met origineel een verlengde naaf.

Zo gekocht :

En zo vandaag terug ontvangen :

Zeer blij met het resulaat en zeer prijselijk tegenover 2 prijzen die ik mocht ontvangen hier in belgië.

XXX

Top karretje.
                  Veel plezier en veilige kilometers.

[quote=”Woefke944″ post=275579]Word het amethist genoemd bij 944 ?
                    De kleur noemt bij mijn weten zyclamrot kleur code LZ3T of S6

Hoe dan ook, t’is een prachtige kleur !
                    [/quote]

Ik ken daar niets van dus het zal wel kloppen wat je zegt… :up:

Congratz, ziet er nog heel goed uit, S2 cabrio is leuke fun car, en behoorlijk betrouwbaar.
                      Enjoy driving in the sun :driver: :driver: :driver:

Een exemplaar kopen waarvan het leder versleten is en dit laten overtrekken.

Word het amethist genoemd bij 944 ?
                          De kleur noemt bij mijn weten zyclamrot kleur code LZ3T of S6

Hoe dan ook, t’is een prachtige kleur !

Ik had graag trouwens het originele stuur erin gehad. 4 spaaks horizontaal in burgundy ( 7LD )

Maar begin dat maar is te zoeken! 😡

Proficiat met den amethist! En heel de week goed weer, zelfs 17°C zaterdag :up:

Voor de liefhebbers nog wat extra foto’s :

Morgenavond ophalen…

Ziet er schitterend uit.
                                Vind dit een zeer geslaagde kleur combo.
                                Veel succes en veilige km’s gewenst.

Cheers Taz.

Héél mooie S2 cabrio zo te zien.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.