944 S2 Cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 944 S2 Cabrio

• Maker
    Discussie
  • Voor het komende seizoen wil ik eindelijk is cabrio gaan rijden.

Ik zoek dus een degelijke s2 cabrio.

Hij hoeft niet concours te zijn, enkel een degelijk, eerlijk en goed onderhouden exemplaar.

Dagelijks de zoekertjes sites afschuimen gebeurd reeds maar ik zie enkel maar exemplaren staan die te duur geprijsd zijn en zodus gewoon te koop blijven staan.
    Weet er iemand ergens een leuke staan met een eventueel wheeler dealer gehalte ( geen topprijs met eventueel wat basis achterstallig onderhoud ) mag dit steeds aangeboden worden.

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • congrats, many miles and smiles !

Staat mooi te blinken, :up: :up: :up:
        Vind de velgen er mooi bij passen.

Dat is inderdaad héél mooi :up: :up:

Mooi
            :up:

Gevonden in m’n favoriete kleur !

Laat het zonnetje maar schijnen :driver:

Opgepast !

Zodadelijk iedereen naar de protpot !!! :happydance:

Harley g, ik had je een pm gestuurd.

helemaal niet persoonlijk of negatief bedoeld hoor.

[quote=”kleinekastenteufel” post=274769]Blijven het vreemd vinden dat de “keuring” dient afgewacht om de staat van een eigen voertuig te kennen ![/quote]

Ach ja, het is maar hoe negatief je het weeral wil bekijken, hé.
                    Volgens mij is de wagen in goede staat maar voor hetzelfde geld komt de keuring met iets op te proppen dat volgens hen niet conform is ofzo.
                    Voertuig is ingevoerd uit Nederland, is 29 jaar oud…. Is het dan zo raar dat je uitkijkt naar eventuele opmerkingen van de keuring?

Zucht!

hetzelfde geldt als je die zin omdraait

Blijven het vreemd vinden dat de “keuring” dient afgewacht om de staat van een eigen voertuig te kennen !

https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/127290-porsche-944-cabrio-te-koop#253383

VM heeft de zijne nog
                          Ik weet wel niet of hij nog te koop staat
                          Heeft zelfs de M220 optie, altijd leuk

De mijne gaat weg dit jaar maar heb momenteel niet de tijd om er mee naar de keuring te gaan. Eens dat gebeurd is, weet ik eveneens of ik nog bijkomende kosten ga hebben. Bedoeling is om hem dan inorde te zetten en te verkopen.
                            Staat daarom ook nog niet te koop en wordt de verzekering ook verlengd.

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.