944 s2 cabrio zwart

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 s2 cabrio zwart

• Maker
    Discussie
  • hey, waar ik over een paar jaar gewerkt heb gehad.
    Komt volgende week nen porsche 944 s2 cabrio binne ne zwarte.
    Maar daschbord is uitgebrand en voorruit stuk en motorkap moet eens opnieuw gespoten worden.
    Km weten we niet juist omdat dasbord weg is du en heb ngo niet in papieren kunnen zien van wagen (heb auto ook nog niet gezien).
    Hij zegt dat hij niet te veel kilometers heeft aan pedalen te zien.
    Is nu ook geen zekerheid weet ik ook.
    Er ligt een nieuwe bache op.
    Hoeveel zou ik hier ongeveer aan mogen geven?
    En dan moet ik maar nen gewone 944 zoeken ofzo voor dashbord uit te halen en in over te bouwen (met kabelboom enzo he).
    Dat da goedkoper is als stukken apart kopen.
    Wat vinden jullie van prijs enzo?
    Mij lijkt het wel wat, wou eerst direct 911 kopen maar hij zegt dat ik best eerst met 944 leer rijden omdat ik niet gewoon ben van achtertraks en die pk’s zit nu aan de 140 en dat ben ik wel gewoon met ne voortraks nu (audi a3) mo denk dat het wel een tof voorstel is van hem of niet?
    volgende week heeft hij tem normaal staan en dan zal ik eens foto’s gaan trekken en hier waarsch is posten ook?
    Zijn er speciale dingen waar ik op moet letten als ik hem koop en heeft er iemand hier mischien de onderdelen liggen dat ik nodig ga hebben en hoe kan ik kilometerteller ong terug in juiste stand zetten van andere wagen dat het een beetje klopt?(met boormaschientje duurd wa lang denk ik 🙄 )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • You’re wish is my command 😉

camera vergeten omdat ik rechtstreeks van men werk verder reed 😳 .

Voor 8000 euro vindt ik er al die inorde staan, maar weet het niet goed meer ga nog efkes sparen denk en wacht tot ik echt de porsche tegen kom dat te koop staat naar men hartje.
        Moet dus gewoon nen 911 turbo look zijn of turbo maar turbo is onbetaalbaar. en liefst ne zwarte, grijze of rode
        Topic mag dus gesloten worden 😉

[quote=”wekki”:xzowyhb3]ben gaan zien vandaag en weet het nog niet goed maar ik denk dat ik er ga afblijven, lijkt me wa veel werk aan moet helemaal herspoten worden (vanbinne aan dashbord ook bijgespoten worden)
          interieur leek me niet zo knap meer, zetels wel.
          Was wel nieuwe bache met nieuwe banden motor leek in goede staat te zijn, en vraagprijs was een 6000 euro ongeveer.[/quote]

…stevig prijsje 😕

heb je foto’s ?

het lijkt me inderdaad een dure prijs voor al dat werk, als je dat moet uitbesteden 😯

ben gaan zien vandaag en weet het nog niet goed maar ik denk dat ik er ga afblijven, lijkt me wa veel werk aan moet helemaal herspoten worden (vanbinne aan dashbord ook bijgespoten worden)
              interieur leek me niet zo knap meer, zetels wel.
              Was wel nieuwe bache met nieuwe banden motor leek in goede staat te zijn, en vraagprijs was een 6000 euro ongeveer.

[quote=”fdeville”:in7hsks6]- staat van de kap en achterruit, want is niet goedkoop om ze te vernieuwen
                – is de afdekhoes aanwezig van de kap[/quote]

-was een nieuwe kap is me verteld
                -afdekhoes moet ik is op letten

Anoniem

– staat van de kap en achterruit, want is niet goedkoop om ze te vernieuwen
                  – is de afdekhoes aanwezig van de kap

zijn er zo nog speciale weetjes waar ik op moet letten?
                    Vrijdag ga ik ervoor zien en zal ik er foto’s van nemen 😆
                    ps. als ik camera weer is niet vergeet 😳

Anoniem

De cabrio is meestal full option. Standaard was er al een electrische kap aanwezig, natuurlijk lichtmetalen velgen, natuurlijk een toerenteller (zou zeer bizaar zijn, een porsche zonder toerenteller…), abs, centrale vergrendeling, servo, enz …
                      Optioneel, maar de meeste cabrio’s hebben dat dus, is het leder. De airco weet ik niet of het standaard was. Maar die wagens hebben dus zo goed als alles wat er in die tijd te krijgen was. Airbags zijn zeer uitzonderlijk op 944. Ze waren wel courant op de amerikaanse modellen, pas dus op als je er eentje vindt met airbags.

ben juist prijs van dashbord met kabelboom en meterekes te weten gekomen een 500 euro da valt goe mee vindt ik had het duurder verwacht.
                        Zone kilometerteller (tacho) kunde da terug op juiste kilometers zetten of is dat al digitaal bij zone 944 s2 cabrio dat het regelapparaat van auto dat doet? are als da nog maar leeft.

en welke opties heeft zone auto?
                        En waar moet ik zoal op letten als ik ervoor ga zien?
                        Basche met de hand of elektrisch?
                        deze opties heb ik al gevonden verbeter me als er nog zijn en of als ik het mis heb

stuurbekrachtiging
                        elektrische ramen
                        elektrische spiegels
                        toerenteller (optie ofwa) da vindt ik er over
                        centrale deurvergrendeling
                        elektrisch verstelbare stoelen
                        leeslampje
                        lichtmetalen velgen

lederen zetels staan die er altijd in of niet?

[quote=”fdeville”:wxtu5og7]Rijtaks, zoals ik al zei, ongeveer 640€/jaar. Of hij nu 15j is of niet doet er niet toe, het is pas vanaf 25j dat dit minimaal is, tot zijn 25j zal je dat bedrag betalen.[/quote]

dat zou ik nog zien zitten voor ne porsche nu dan nog hopen dat verzekering meevalt. 😆

Anoniem

Rijtaks, zoals ik al zei, ongeveer 640€/jaar. Of hij nu 15j is of niet doet er niet toe, het is pas vanaf 25j dat dit minimaal is, tot zijn 25j zal je dat bedrag betalen.

ben juist wat te weten gekomen van ne maat van mij.
                              zone 944 cabrio is altijd classic car want leeftijd is zoiezo 15 jaar want ze zijn maar van 89 tot 91 gebouwd maar weet iemand hoe verzekering daar op bepaald wordt en wat taks is.
                              Menne maat heeft een golf1 1100cc dus kan ni echt gaan vergelijken 😕 .
                              Mischien weten sommige mensen het hier.
                              Als verzekering en taks meevallen. dat het niet de prijzen zijn als van gewoon verzekering enzo dan koop ik hem waarsch.

[quote=”porschke”:lq36sxtx]http://www.fgporsche.com/

en doe Filip de groeten van mij(Kevin) dan, het is een tijd geleden dat ik er nog geweest ben 😳 [/quote]

merci he heb er juist mailke naar gestuurd

http://www.fgporsche.com/

en doe Filip de groeten van mij(Kevin) dan, het is een tijd geleden dat ik er nog geweest ben 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.