- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
27 januari 2006 om 20:47
hey, waar ik over een paar jaar gewerkt heb gehad.
Komt volgende week nen porsche 944 s2 cabrio binne ne zwarte.
Maar daschbord is uitgebrand en voorruit stuk en motorkap moet eens opnieuw gespoten worden.
Km weten we niet juist omdat dasbord weg is du en heb ngo niet in papieren kunnen zien van wagen (heb auto ook nog niet gezien).
Hij zegt dat hij niet te veel kilometers heeft aan pedalen te zien.
Is nu ook geen zekerheid weet ik ook.
Er ligt een nieuwe bache op.
Hoeveel zou ik hier ongeveer aan mogen geven?
En dan moet ik maar nen gewone 944 zoeken ofzo voor dashbord uit te halen en in over te bouwen (met kabelboom enzo he).
Dat da goedkoper is als stukken apart kopen.
Wat vinden jullie van prijs enzo?
Mij lijkt het wel wat, wou eerst direct 911 kopen maar hij zegt dat ik best eerst met 944 leer rijden omdat ik niet gewoon ben van achtertraks en die pk’s zit nu aan de 140 en dat ben ik wel gewoon met ne voortraks nu (audi a3) mo denk dat het wel een tof voorstel is van hem of niet?
volgende week heeft hij tem normaal staan en dan zal ik eens foto’s gaan trekken en hier waarsch is posten ook?
Zijn er speciale dingen waar ik op moet letten als ik hem koop en heeft er iemand hier mischien de onderdelen liggen dat ik nodig ga hebben en hoe kan ik kilometerteller ong terug in juiste stand zetten van andere wagen dat het een beetje klopt?(met boormaschientje duurd wa lang denk ik 🙄 )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.