944 (s2) gezocht

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 (s2) gezocht

• Maker
    Discussie
  • Op zoek naar goede-betrouwbare-roestvrije 944 – budget +-/12k€
    Liefst S2

Momenteel oog laten vallen op nederlandse 944s2 met +/-285dkm.
    echter 20dkm gereviseerd…
    Wat mag zo’n 944 nog kosten (waarde?) met deze km-stand?
    Waarop letten bij aankoop? (buiten roestvorming aan balken etc…)
    Iemand bekend met de porsches 944 die nu staan bij epp-parts (nl) of paul geeris(nl)?

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • XXX

Tijd voor maken Bones 😀

Het was maar een teasertje voor de topicstarter :engeltje: Ik heb bovendien geen tijd dit weekend, maar wie weet? kijken kan geen kwaad zeker?

Ben benieuwd, heb er zelf nog niet mee gereden

PS: hangt ne sportuitlaat onder ook, dus die 163pk klinken als 263pk :mrgreen:

Veel kilometers maar zeer goede staat interieur en exterieur (deze ziet er IRL uit zoals op de foto’s :respect2: ).
            Technisch waarschijnlijk ook top wat hij bolt blijkbaar goed.

Straks ga ik zelf nog kijken :engeltje: , want dit is waarschijnlijk wel een goede “drivers car” voor een schappelijke prijs 🙂

123

body off bestaat niet op een unibody :salut:

Die wagen ken ik
                Is van de voorzitter van TACB
                Zéééér mooie kleur (niet origineel, maar “wel tegoei gedaan'” volgens mij)

Veel kilometers maar zeer goede staat interieur en exterieur (deze ziet er IRL uit zoals op de foto’s :respect2: ).
                Technisch waarschijnlijk ook top wat hij bolt blijkbaar goed.

PS: persoonlijk ben ik wel geen fan van cup 2 op een 944

Hier kan je ook naar gaan kijken

123

wat bedoelen ze met ‘gereviseerd’
                    Dat kan van alles betekenen.
                    nieuwe koppakking en terug dicht
                    tot
                    nieuwe krukas lagers, drijfstang lagers, zuigerringen, kopppaking, olie koeler seals , water pomp , olie pomp, koppen en kleppen etc etc

Het is cruciaal dat je te weten komt wat “gereviseerd” wil zeggen in dit geval.
                    En of het ook gedocumenteerd is.

XXX

Check it out, op 3 dec gaan we met het forum op bezoek bij Vintage Garage in Londerzeel.
                      Jeroen heeft wel wat contacten in de transaxle wereld en er staat wel wat te koop.
                      indien niets naar uw zin dan kan je ‘de pieren uit zijn neus halen’ die ochtend… :engeltje:

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.