944 S2: meer lawaai

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 S2: meer lawaai

• Maker
    Discussie
  • Vraagje voor de 944 kenners die ik ook nog elders zal stellen.
    Van in den beginne speelde ik al met het idee om een inox (sport) eindde per te steken. Voor een 300 euro ben je gesteld. Echter toen ik dit opperde aan mijne copain bij PCM, wist die mij te vertellen dat je eigenlijk de volledige uitlaat zou moeten vervangen om toch meer lawaai te krijgen. De achterste demper alleen zou niet veel verschil geven…. Zijn er hier die hiermee ervaring hebben?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Evenveel manieren om op te vallen als er zintuigen zijn, en wie wil er niet wat aandacht …

😕 😈 😕

Ik zie niet in wat snelheid in een rechte lijn te maken heeft met uitlaatgeluid… 😐
        Die 330d laat jou misschien tijdens een sprintje achter, maar 2 bochten verder zie je van diezelfde BMW niets meer terug. 🙄

Gewoon doen, een andere uitlaat steken op de 944. :up:
        Persoonlijk vind ik het geluid wat mijn 924S produceert niet lelijk, maar smaken verschillen uiteraard.

Ik volg herman911 helemaal.

En dan nog ! …. Op een nieuw scheurijzer misschien wel.

Ik had het vroeger ook op mijn lotus elise . Als ik terug kijk =>
          (Redelijk dom als je “veel” lawaai hebt , en de auto is maar matig snel) .vraaaaammmmmm => en je kan net bij een nieuwe 330d blijven

lawaai ja /kan ma dan moet hem snel zijn , bv :996 turbo , gt3
          ennzzz….

De 4-cilinder in lijn zal nooit zo’n mooi geluid maken als een 6 cilinder boxer maar als een stofzuiger moet hij nu ook weer niet klinken, hé Herman!? 🙂
            ‘t Is dat de sieruitlaat wat roestig oogt en als ik op termijn dan toch veranderingen zou doen….dan liever met wat meer lawaai erbij 🙂

Hum Gert hou ook wel van een klappenauspuffsound maar of dat past bij een 944 cab weet ik zo niet. M.i. goed voor moderne scheurijzers maar voor een transaxle oldie daarentegen ? Vind wel dat er redelijk wat 944′ s rondbollen met een verschrikkelijk lelijke uitlaat (behalve de mijne uiteraard 😀 ). Om esthetische reden kan het dus wel zinvol zijn vind ik.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.