944 start niet meer + voorstelling Beezleboop

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 start niet meer + voorstelling Beezleboop

• Maker
    Discussie

• alex
    Deelnemer

hallo
      ik ben alex uit deurne en zit met hetzelfde probleen als u . hebt u er al een oplossing voor gevonden ?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Van harte welkom hier .
        Ik hoop dat de problemen met je wagen snel achter de rug zijn .
        En tegen foto’s zeggen we niet Neen . 😉
        Funny

Van harte welkom hier Alex

[quote=”Rocco” post=98571]mush als je nog in Gent bent, zie maar dat je nieuwe 991 geen kusje krijgt van mijn anderhalve meter uitzwaai :happy:[/quote]
            Stoefer!
            10 cm zal ook al goed zijn zeker? Nu niet overdrijven hé Rocco!? 😉

PB

Sleutelen is haast een contact-sport als ik het zo lees. :mrgreen:

welkom collega buschauffeur, heb zelf 2 W123’s gehad en problemen heb ik ook a volonte, dus we hebben al veel gemeen :mrgreen:

mush als je nog in Gent bent, zie maar dat je nieuwe 991 geen kusje krijgt van mijn anderhalve meter uitzwaai :happy:

welkom hier

als de wagen blijft draaien zonder sleutel opt contact werkt u stuurslot dan of niet ?

als het stuurslot werkt
                  zonder sleutel is de kans al kleiner dat het probleem bij het contactslot ligt

Wim

Welkom Alex, en ik denk dat je eerder bij deze problemen in het contactslot zelf moet zoeken.

Ja Rocco t’is aan u hè ruzie

No problemo Alex! :first:
                        Welkom op dit forum.
                        Ikzelf kan jou spijtig genoeg niet helpen met jouw vraag maar er zal wel snel genoeg antwoord komen.
                        Als ik jouw voorstelling lees kan ik alleen maar denken “Neee, niet NOG een buschauffeur!!!” :mrgreen:
                        We hebben er hier zo al eentje lopen waar we niet anders dan moeilijkheden mee hebben, begrijp je?! 8) :engeltje:

hallo
                          ik ben alex uit deurne bij antwerpen . heb vroeger automecaniek gedaan , ben er dan mee gestopt en ben busbestuurder geworden . nu krijg ik terug zowat het gevoel om in mijn vrije tijd terug wat aan autos te doen . ben zelf in het bezit van een mercedes w116 van 1975 had mij ook een 944 gekocht van een echtscheiding maar heb er al een hoop problemen mee . zoals , heb deze een maand of zes niet meer laten draaien . hebben hem dan ingang getrokken en dat ging vrij vlot .terug thuis wou ik hem stilleggen en dat ging niet deze bleef draaien ook zonder sleutl in het kontact ? alles al vervangen van kontact relais tot zelfs de computer nog steeds niets slaat niet aan dus verder zoeken .in ieder geval al bedankt en sorry om me verkeerd in te schrijven alex

Ik denk dat hij al lang iets anders heeft als speeltje want hij is niet meer op het forum geweest sinds 2009 🙄

@Beezleboop
                            😆 even voorstellen is altijd wat beleefder en hebben we hier graag .

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.