944 tubo S silver rose

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 tubo S silver rose

• Maker
    Discussie
  • 944 (952) turbo S “ Silver rose Limited Edition” te koop van bouwjaar 1988 en zijn er juist 928 stuks van geproduceerd. Volgens opzoekwerk zou de wagen en CUP ophanging hebben zitten en grotere remklauwen. Voor meer info over deze wagen gelieve contact met ons op te nemen via telefoon of E-Mail luc@lecars.be

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • We zijn nog altijd aan het denken wat we er gaan met doen. Ik sta momenteel op een 965 turbo van ’91 en ja wat ga ik nu doen met de 952 dat is de vraag.

is dat interieur nog altijd te koop? onbeschadigd?

Anoniem

[quote=”Setakira”:1jod5990][quote=”stefx911″:1jod5990]Beetje water meenemen Luc, dan win je altijd van Chris 😆 😈 [/quote]

= een goeie 😆 😆 😆 😆 [/quote]
          Hahaha ! Pech hé gastjes ! Op circuit rij ik wel alleen met onze Martini. En die mag nat worden… 😆 😆 😆

😆 lol die zit wel 😆

Dat is enkel van toepassing op zijn Elver.
              Niet op de Racer 😉

[quote=”stefx911″:2fctufc0]Beetje water meenemen Luc, dan win je altijd van Chris 😆 😈 [/quote]

= een goeie 😆 😆 😆 😆

Beetje water meenemen Luc, dan win je altijd van Chris 😆 😈

chris_lbr ik doe altijd mijn deur dicht als ik rij 😆

911-lover merci voor het op de juiste plaats te verzetten

Even verplaatst naar de juiste rubriek daar het niets meer met “te koop” te maken heeft 😉

Anoniem

[quote=”RSR”:ylb8xf1z]Idd chris_lbr maar ik durf verder gaan dan jij kan en durft 😉 , … maar met 4 wielen er onder is het bij mij kraken of breken. 😆 [/quote]
                        Dat ge begot op mij rijdt (“de deur dicht doet”) als ik u voorbij VLAM… 😆

Schade aan jullie Matini ? wat zou ik daar met te maken hebben ❓ 😕

Anoniem

Als we akkoord gaan da gij alle kosten van schade die gij aan onze Martini veroorzaakt op U neemt 😆 😆 😆 neem ik de handschoen op. Maar ik verzeker je dat het dan gaat vonken 😀 . Ik heb niet voor niets meer dan 7 jaar race-ervaring met prof-karts achter de rug. 8)

En by the way, met de moto ben ik eigenlijk nog maar een watje met m’n 1’54 op Zolder. 😳

Idd chris_lbr maar ik durf verder gaan dan jij kan en durft 😉 , met de moto moet ik toegeven dat jij eigenlijk ver durf gaan 😯 maar met 4 wielen er onder is het bij mij kraken of breken. 😆

zal een knap machien worden

Anoniem

Das interessant nieuws. Kunnen we volgendd jaar eindelijk eens zien wie van ons ‘t meeste haar op z’n tanden heeft… 😆 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.