- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
5 april 2006 om 02:09
Ik ben pas in bezit gekomen van een 944Turbo (19j) ter vervangging van een Audi coupé 2,2 5E, de Audi heeft mij lang (23j) pleziert maar onderdelen worden nu echt een probleem en ik begin ontmoedigd te raken.
Echt te veel heb ik niet betaald denk ik voor deze Porsche maar reken op een extra kostenplaatje van om en bij de 4000€ om hem ok te krijgen. Daarvan zal ruim 2500€ naar het koetswerk gaan (builen & krassen)Ik stel mij de vraag is deze wagen het waard, 177000km heeft hij al gelopen en een 944 scheert nu eenmaal geen hoge toppen bij een eventuele verkoop.
Ik heb geen bezwaar de wagen de nodige zorgen te geven maar wens mij ook niet te vergissen en binnen de waarde van een dergelijk voertuig te blijven.
Ik heb even met de wagen gereden en stel al gelijk een probleem vast, bij brutaal gas bokt hij en klapt helemaal dicht, bij normaal gas loopt hij ok. en rijd hij normaal.
Hij bied nu zeker geen 220pk en al helemaal geen turbo-kick
Nu hoop ik dat iemand mij hier kan geruststellen en een vermoeden heeft.De 944 ligt mij persoonlijk wel eerder als een 911 al worden ze door de Porsche fanaten minachtend benaderd. Maar, I Love underdogs!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.