- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren geleden door .
-
Discussie
-
24 oktober 2007 om 09:19
Met het gevaar van een lawine aan reacties over me heen te krijgen dat dit not done is , maar heeft er iemand al ervaring met een 944 turbo op LPI ? Een goede vriend van me is installateur (en ne goeie ook) en heeft al een 996 , een Cayenne, verschilende Subaru impreza sti’s etc. bollen zonder probleem, dus ivm toerental en pk’s enzo in combinatie met LPI heb ik geen schrik, maar heb een beetje vragen ivm de inlaatcollector, ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat die bij de porsche 944 een speciale binnencoating heeft ( Keramisch?) en aangezien er injectors moeten bijgeplaatst worden heb ik een beetje een idee dat dit wel eens moeilijk zou kunnen worden ivm verder afbrokkelen etc. Voor de LPG-tank hebben we er eentje gevonden die mooi rechtop in het reservewielkuipje past , dus dat is ook mooi weggewerkt. En aangezien ik een 40.000 km per jaar doe , heb ik even gerekend en ik maak het eerste jaar al 1700€ zuiver winst , en een 4000€ per jaar dat volgt , ja ook rekening gehouden met de meerkost aan taks etc. dus dat zit wel snor.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.