944 TURBO te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 944 TURBO te koop

• Maker
    Discussie

• TomTurbo
    Deelnemer

zoals eerder in een ander topic al gezegd verkoop ik mn 944turbo

de wagen heeft een kapotte lagerschaal,MAAR…..

-niewe remschyven en remblokken vooraan
      -nieuwe battery
      -nieuwe boite olie(swepco)
      -m030 ophanging regelbaar in hoogte en hardheid(in perfecte staat)
      -nieuwe remolie

wagen stond eigelyk net in orde toen dit gebeurde,pech dus maar heb men zinnen al op iets anders gezet daarom dat ik hem tekoop zet.
      hy staat voorlopig enkel hier tekoop.

als iemand geinteresseert is bel me gerust op het nr 0476 23 35 05
      ook als jullie adressen weten van garagen die hem eventueel willen kopen(om te herstellen en nadien missch te verkopen) hoor ik het graag.
      kga er nu ni direct ne prys op plakken heb wel iets in mn hoofd maar discusieeren doen we wel ter plekke 🙂
      ik weet zeker dat wanneer dit euvel hersteld is het een zeer degelyke,snelle,en al by al goedkope wagen is(is van 85 dus maar32euro rytaks per jaar 😉 )
      F:PICTUREDSC_1072.JPG

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • hey
        sorry maar zie nu pas het laatste bericht in de topic 😳
        ben al hele tijd niet komen piepen
        maar om op de vraag te antw,de 944turbo staat nog steeds te koop ja 😕
        mvg tom

Nog te koop ?

Mvg

TomTurbo schrijft:

bedankt voor de fotos.
            maar hoe hebben jullie dit nu gedaan 🙄

Als je jouw post en die van plumber edit krijg je dit :

TomTurbo schrijft:

img/] http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WA8BSWQN.jpg [img/]

plumber schrijft:

img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WA8BSWQN.jpg[/img]

Jij hebt een spatie voor en na jouw URL gezet, wat niet herkend wordt.
            Edit anders eens jouw post waarin die links staan dan zie je wat ik bedoel…

ja veel plaats hebde ni in en rond die motor 🙂
              ja een lagerschaal is zo een half maantje dat tussen de krukas en de drijfstang zit.(verbeter me als ik fout ben e mechaniekers onder ons 😉 )
              waarschijnlijk slechte smering gehad,wat raar is want heb altijd met voldoende olie gereden.
              de motor heeft trouwens maar 147000km wat niet overdreven veel is he,gewoon pech gehad denk ik.

bedankt voor de fotos.
              maar hoe hebben jullie dit nu gedaan 🙄

[quote]

Amai, dat zit goed vol onder die motorkap!

Wat bedoel je met een “lagerschaal”? Is dat een drijfstanglager op de krukas? (moet toegeven dat mijn kennis van het technische jargon vrij beperkt is)

Succes met de verkoop!

Plumber was me voor om de foto’s te posten ! 😉

Als je nu ook nog eens ij gebruikt ipv y is je tekst ook een pak aangenamer om te lezen… 😉

k’Zal u eens helpen zie 8)

oei tis wel via ne link ma tis toch al iets e,ni slecht e voor ne sukkelaar 😆
                        @ plumber:was me wa aant opsmyten en dan typ ik dubbel zo snel,10letters/min ipv 5letters/min dus en dan kan er al is een foutje instaan 😆 😉

Met het klavier heb je blijkbaar ook wat last 😆 😆 😉

merci
                              kwetet ben hier aant sukkelen om er de fotos op te krygen 👿
                              als ge ni deftig met ne computer kunt weken e zyde ne sukkelaar 😕

TomTurbo schrijft:

F:PICTUREDSC_1072.JPG

Succes met de verkoop, maar denk dat we hier geen toegang hebben tot jouw F-schijf 😉

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.