944 turbo van 1988

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 turbo van 1988

• Maker
    Discussie
  • Ik heb mijn dashboard kunnen repareren , ma kzit nog altijd met teller in m/h heeft er al iemand deze veranderd naar ne gewonen in km/h .Kan dit gewoon de teller van de snelheid alleen veranderen? Groeten john

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • ‘t Is maar hoe precies je het zelf wil hebben (vandaar dat ik je daarop wilde attent maken).

[quote=”Steady Eddy”:1yd5azxx]Afstand klopt wel niet als je wijzerplaat vervangt.[/quote]

beste ik heb bij de oude de lijnen van in het hart doorgetrokken en dan die plaat erop gelegd en het kwam overeen maar hij blijft wel nog optellen in mp/h
        als de snelheid correct is ben ik content heb deze kunnen kopen van een meisje dat hem nie kon verzekeren met een beetje carrosseriewerk en beetje interieurwerk aan ma wel full option met weinig km en vr zacht prijsje ik ben mechanieker en carrossier dus is het een tof werkje en als hij klaar is gaat hij nog een paar jaartjes op stalling wel af en toe is doen draaien en mss toerken doen grtz john

Afstand klopt wel niet als je wijzerplaat vervangt.

ALs je getraind bent mag je het mijne ook omzetten .
            Ik heb er ook eentje zonder barsten maar heb de moed niet eraan te beginnen sleutelen

Merci iedereen kheb een wijzerplaat en het bovenste stuk dashboard gevonden bij de willy porsche uit mazenzele en alles marcheert perfect nu de electronica ,interieur da carrosserie eens onder handen nemen en hij is gelijk nieuw en dan efkes wegzeteen op stalling 😀

De snelheden komen idd overeen .
                Hier een foto van de amerikaanse teller

je kan bij een 944 idd de meter gewoon uitbouwen en er een kmh meter in de plaats zetten, je kan ook een wijzerplaat alleen kopen om over de mph plaat te plakken, dan enkel goed in de gaten houden waar het metertje was toen je de naald eraf trok

Wim

Complete unit of plaat, maakt verder niet uit.

[quote=”cabrio wim”:1on0fbrw]Bij een 3.2 kun je ze gewoon overzetten geen enkel probleem, heb ik al een paar keer gedaan.

Maar controleer even of bij de km teller de 100 op dezelfde plaats staat als bij de m/k teller, als dat zo is kun je hem gewoon overzetten volgens mij.[/quote]

Je bedoelt gewoon de wijzerplaat? En nie de volledige meter? groeten

Wim

Bij een 3.2 kun je ze gewoon overzetten geen enkel probleem, heb ik al een paar keer gedaan.

Maar controleer even of bij de km teller de 100 op dezelfde plaats staat als bij de m/k teller, als dat zo is kun je hem gewoon overzetten volgens mij.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.