964

• Maker
    Discussie
  • 😀 HELLO,ik ben nieuw lid op dit forumen dar ik in mijn garage nog een 964 cabrio heb staan die ik een lichte restauratie wil geven kan ik aan jullie wel een beetje raad vragen;Ik ben reeds 30 jaar Porsche rijder ik zal probren mettertijd fotos te plaatsen gr jb

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 97)
    • Morgen ga ik eens kijken hoe ver ze reeds gevorderd zijn bij VB

Haha dat dacht ik ook,dieje vriend heeft chance..

[quote=”Funny” post=127599]Proficiat Jean !
          Spijtig dat ik die vriend niet ben . 😥 ;)[/quote]

Tjah Funny… bij ons zeggen ze dan meestal “Ik kies mijn vrienden zelf!” 😈

😉

Proficiat Jean !
            Spijtig dat ik die vriend niet ben . 😥 😉

ja tis waar,maar ik heb aan mijn 993,en den Boxster wel genoeg denk ik;hebben tesamen in 2012 nog geen 2500 km gereden,

XXX

Jean, ik kan niet anders zeggen dan ‘gij zijt nogal ne Charel zenne’ 😀

JA VERKOCH!heeft me al veel geld gekost tot hiertoe,en is nog niet gedaan;is verkocht aan een goede vriend die reeds lang op zoek was achter ne goeie en betrouwbare;en deze zal bij VB nu volledig in orde gemaakt worden,

heeft hij hier inderaad is laten vallen maar nooit in het te koop topic gestaan 😉

Euh, was die dan te koop 😯 😯 😯

VERKOCHT

weeral wat stukken bestelt voor de cabrio;kosten lopen inmiddels reeds hoog op;nog een nieuw dak,nieuwe binnentapijten,en nog een groor onderhoud en2 nieuwe achterbanden!!!!!! zit reeds ver over het voorziene bedrag.(7500)euro pffffff :mrgreen:

Intussen alles OK wagen staat nu in rust volgend jaar wordt er verder aan gewerkt;

wagen staat nu thuis,wel een probleem cabriokap gaat niet meer toe,en de spoiler blijft open staan zou dit iets met zekeringen te maken hebben ?weet iemand daar iets over!grtJB

Eindelijk is het zover,De964 is volledig gespoten,kofferspoiler is geplaatst,en de nieuwe voorruit is ook geplaatst volgende week ga ik hem halen later volgen fotos

DSC04193.JPG
                                  opkuisen vn de voorzetels worden nieuw

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.