964

• Maker
    Discussie
  • 😀 HELLO,ik ben nieuw lid op dit forumen dar ik in mijn garage nog een 964 cabrio heb staan die ik een lichte restauratie wil geven kan ik aan jullie wel een beetje raad vragen;Ik ben reeds 30 jaar Porsche rijder ik zal probren mettertijd fotos te plaatsen gr jb

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 97)
    • Dat is mijn madame haar zomerauto moet piekfijn zijn,en komt alleen buiten als het niet regent.

Knap gedaan :first: :first: :first:

Mooi kleur :applaus:
          En ook de Turbo bumper doet zo’n Boxster altijd herleven hé?

DSC04140.JPG

De werken aan de 964 gaan niet vooruit de spuiter heeft zoveel werk dus moet ik wachten.INTUSSEN DE boxster uit zijn winterslaap gehaald en de spiegeleitjes was ik moe en heb er dit van gemaakt,is wel mooi al zeg ik het zelf

Yep

Zoals Terrum al zei kan ik je de ruit ook bezorgen aan 265€ (nieuw)

Ruit is dan:
              -Groen getint
              -Groene zonneband
              -Voorziening voet binnenspiegel
              -Geintegreerde antenne

Mvg
              Turbo

DSC04072.JPG
                klaar voor spuiten

[quote=”TRIUMPH1″ post=90520]ik heb er een gevonden in Borsbeek,komen ze plaatsen voor 350 euro dat is een groot verschil volgende week maandag staat ze er in bedankt voor de reakties[/quote]

Voilà, en hoe besparen ook leuk kan zijn ! 😉

Op Kapaza staat der eentje nieuw met groene zonneband en antenne voor €265,-, die man is van houthalen

Hij bied die ook aan op het nederlandse forum ,nick-name porscheke dacht ik

ik heb er een gevonden in Borsbeek,komen ze plaatsen voor 350 euro dat is een groot verschil volgende week maandag staat ze er in bedankt voor de reakties

Wim

Ruit alleen zit rond de 265,00 euro, prijs rubber is goed.

PB

Ik heb bij Rietje Audi gewerkt, en daar werden de autoruiten
                          ook door een klein bedrijfje geplaatst…

Zelf heb ik door hen een voorruit laten plaatsen in mijn A6 voor de prijs van 22O€.
                          Deze raam was bij een bekende ruitenhersteller zomaar 750€ voor een niet originele!

Mijn 996 ruit was 2 jaar geleden 450 Euro, plaatsing op lokatie inbegrepen.
                            Mét groene zonneband.

[quote=”TRIUMPH1″ post=90481]vandaag voor een nieuwe voorruit gaan zien bij Porsche Antwerpen,amai viel bijna achterover!750 euro + btw,dan de rubber rond de raam 116 euro +btw; ik ga toch eerst nog eens ergens anders informeren alvorens ik ze bestel.[/quote]

Ik denk dat (gezien het kleine aantal fabricanten van autoruiten) je zeker bij een “kleine” dealer in autoruiten moet informeren. Die mensen komen tevens in de carrosserie de ruit plaatsen. Ik bedoel niet de dealer dewelke met verzekeringsondernemingen samenwerkt en (te) veel onozele reclame maakt op tv. (je weet wel hé 😉 Reportage in Volt over autoruiten toonde zeer duidelijk dat er behalve een merstempel geen verschil in autoruiten is. Prijzen tot 70 % verschil.

vandaag voor een nieuwe voorruit gaan zien bij Porsche Antwerpen,amai viel bijna achterover!750 euro + btw,dan de rubber rond de raam 116 euro +btw; ik ga toch eerst nog eens ergens anders informeren alvorens ik ze bestel.

Wim

Begint weer de goede richting op te gaan.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.