964

• Maker
    Discussie
  • 😀 HELLO,ik ben nieuw lid op dit forumen dar ik in mijn garage nog een 964 cabrio heb staan die ik een lichte restauratie wil geven kan ik aan jullie wel een beetje raad vragen;Ik ben reeds 30 jaar Porsche rijder ik zal probren mettertijd fotos te plaatsen gr jb

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
    • sorry verkeerde fotos geplaatst en weet niet hoe ik ze moet verwijderen

PB

[quote=”TRIUMPH1″ post=89342]

De nieuwe BOXSTER[/quote]

Ik vind hem wat lijken op de oude 993 :mrgreen:

402155_280037782050101_162747677112446_751186_1326363806_n.jpg

De nieuwe BOXSTER

DSC02326.JPG
            DSC03762.JPG
            DSC03779_2012-01-22.JPG
            DSC03771.JPG

DSC03765.JPG
            dsc_2695_2012-01-22.jpg
            nog enkele fotos van de 993

intussen zijn Alle stukken geleverd,als het spuitwerk gedaan is beginnen we er aan.

het windscherm is intussen ook geleverd,nu nog wachten op de witte pinkers vooraan;intussen ook reeds een afspraak gemaakt bij de spuiter,de lak wordt eind januarie onder handen genomen,voor de geintreseerden! kostpreis orgineel windscherm 390 EUROS grt jb

Ben naar een velgen kenner gegaan met een velg ,en hij vertelde mij dat dit echte speedliners gemaakt door Ruf waren,hij vertelde mij ook dat deze dikwijls vroeger onder de 964 werden gezet daar deze heel mooi in de wielkzst pasten hij vertelde mij ook dat deze velgen in deze staat wel goed verkoopbaar waren en hij er direkt een koper voor had maar ben er niet op ingegaan.Ik wou alleen maar weten of het echte waren want ik ben geen velgen kenner(bdankt Funny,uw uitleg was idem) grjb

Anoniem

Speedline voor Porsche waren de originele 3-delige velgen gemaakt als optie voor een 964 turbo 3.6 .Rh heeft ook 3 delige speedline velgen gemaakt .
                    Inderdaad er bestaan Ruf-velgen waar speedline instaat maar die zijn absoluut niet 3-delig .

De velgen maken inderdaad de wagen! :applaus:
                      Terug ene over de streep 8) Alhoewel dat jij het al langer wist aan jouw auto’s te zien 😉

RUF en Speedline in de velgen…
                      Iemand meer info hierover?
                      Waren beide firma’s gelieerd? Of is Speedline niet eens een firma?

jonge wat is dat toch nen knappe bak zeg,en zeg het nu zelf de velgen maken toch de wagen he grjb

In de velg staat RUF en speedline gedrukt wat is dan het verschil weet daar totaal niks van.grjb

Speedline en RUF is niet hetzelfde hoor Triumph1.

Proficiat met de verkoop, is wel heel snel gegaan :applaus:
                            Fotootje van Speedlines op een Jubi:

:wtf:

De Ruf (speedline)velgen)worden verkocht.

Denk ook dat die RUF-velgen te smal zullen zijn voor de brede wielkasten van de 964 Jubi.
                                Speedlines op een Jubi…
                                Ik wil de foto’s daarvan niet zien!!!
                                Ik ga me doodhuilen van jaloezie! 😆

Heel mooi zou ik ook wel willen kopen.Ben al even aant zoeken maar helaas niet veel deftigs gevonden.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.