964

• Maker
    Discussie
  • 😀 HELLO,ik ben nieuw lid op dit forumen dar ik in mijn garage nog een 964 cabrio heb staan die ik een lichte restauratie wil geven kan ik aan jullie wel een beetje raad vragen;Ik ben reeds 30 jaar Porsche rijder ik zal probren mettertijd fotos te plaatsen gr jb

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 97)
    • Hoe het precies in zijn werk gaat zal Dave misschien kunnen toelichten.
      Ik heb een edit gedaan van jouw post en zag jouw 2 foto’s apart van het bericht als attachment staan. Heb toen op de “Voeg in” knop gedrukt en toen kwamen ze direct in jouw post terecht. Waarschijnlijk zal je kunnen kiezen om ze als attach (mini onderaan) toe te voegen, of rechtstreeks in de post.

Dit gezegd zijnde: de “Turbo” bumper en de witte knippers op een Boxster geven ‘m toch altijd weer direct een ander uitzicht. :perfect:

Een vraagje,als ik fotos plaats zijn deze steeds in klein formaat en moet je ze aanklikken om ze groter te maken,kan je niet in eenmaal groot plaatsen zoals jullie dit doen grjb

[attachment]DSC02639.JPG[/attachment]

boxster fotos,ik kan in de zomer er ook een speedster uitvoering van maken (zie foto)

Attachments:
          • DSC02639.JPG

McKlusky bedoelde de ex-Boxster ban Mark .
            BTW mooie collectie wagens heb je daar en van harte welkom hier :foto:

Ook een Triumph eigenaar

DSC02641.JPG

DSC02633.JPG
              nog enkele boxster fotos

Attachments:
              • DSC03554.JPG

mijn vrouw haar Boxster heeft nog nooit te koop gestaanen die zal ze niet verkopen denk ik!!! ja er stonden RUF(speedline) velgenop de cabrio,maar had nog een stel echte turbo velgen in de zwarte kleur en heb deze er op gezet op de cabr

Anoniem

Antenne op het dak 😕
                  Lagen daar eerst geen RUF velgen op?

[quote=”mark986″ post=85551]ach altijd zwak gehad voor de boxster (hoe zou dat nu komen hé)[/quote] Zag uw ex boxster onlangs nog te koop staan in het leuvense…

de boxster vind ik persoonlijk wel toppie! vooral de kleurcombi…. ach altijd zwak gehad voor de boxster (hoe zou dat nu komen hé)

mooie collectie man, en nog een TR4 restaureren ook :thumbup:

DSC03960_2011-12-05.JPG

nu nog in bestelling,witte pinkers vooraan en kleine witte zijpinkers,DERDE remlicht met spoiler,en orgineel windscherm,en nieuwe bovenmatten bij aankomst volgen fotos en kostpreis

DSC03950_2011-12-05.JPG
                            En hier dan enkele fotos van start werken aan de cabrio;Na een grondige inspektie hebben we geen roest gevonden:wagen heeft de laatste 11jaar altijd binnengestaan en er is weinig meegereden.de achterlichten en balk zijn reeds aangekomen,ik zal voor de geintreseeren de kostprijs erbij vermelden RODE REFLECTOR 435 euro,RODE ACHTERLICTEN BEIDE 430 euro btw in
                            DSC03950.JPG

Attachments:
                            • DSC03941.JPG
                            • DSC03943.JPG
                            • DSC03944.JPG
                            • DSC03949.JPG

Ja dat is juist was op het NL Porsche forum,kreeg toen de opmerking waarom Triumph als nicknaam en Porschist te zijn GR JB

Attachments:
                              • DSC03960.JPG
                              Anoniem

Welkom, mooie collectie!

Ben je ergens al eens tegengekomen,ander forum, weet enkel niet meer waar. Je kreeg toen ook de opm betreffende: ‘TRIUMPH1’

DSC03887.JPG
                                  Deze TR4 bj 1963 ben ik nu aan hetrestaureren

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.