- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 september 2014 om 00:10
Vrienden,
ik heb een rare vraag.
Weet er iemand of het mogelijk is om de bumpers van een 964 te verwijderen (zonder slijpen) en er bumpers op te zetten van een carrera of sc?
Ik ben vandaag naar een mooie en redelijk geprijsde 964 gaan kijken, ik val echter meer op de look van ne carrera of een SC. (zonder te zeggen dat ik de 964 lelijk vind)
Waarschijnlijk denk je nu, waarom koop je geen carrera of sc ? Wel carrera’s zijn vrij moeilijk te vinden en meestal duurder van prijs dan een 964. Een sc is dan weer minstens 5 a 8 jaar ouder. Dit terwijl de 964 abs en stuurbekrachtiging heeft(ik weet het noem me maar een strandjanet).En volgens mij rijd de 964 ook gewoon beter.Daarom was mijn idee, ik koop mij een 964 backdate hem naar ne carrera met okkazie bumpers en binnen 10 jaar zet ik hem terug in orginele staat met de originele stukken en smijt hem vervolgens op de markt.
that’s the idea.
maar de vraag is , is dit mogelijk.
Na wat opzoekingswerk heb ik gezien dat de bumper compleet anders bevestigd is op de 964 dan op de carrera, kan me iemand bevestigen of deze plaat demontabel is met bouten of dat die gewoon gelast is ?
bedankt voor jullie feedback.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.