964 C2 Tiptronic met motorrevisie te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 964 C2 Tiptronic met motorrevisie te koop

• Maker
    Discussie
  • Zeer mooie 964 C2 Tiptronic met volledige onderhoudsboek.
    Belgische wagen.
    232000 Km.
    07/1992.
    Altijd bij Porsche op onderhoud geweest, de wagen gaat nog binnen voor een motorreviesie vanwege een iets te lage oliedruk.
    Veel optie’s zoals open dak, boordcomputer, airconditioning, …
    Ongevalvrij en met carpass!
    Krijgt verder nog een groot onderhoud met bougie’s, delco kappen, oliedarmen, alsook nieuwe voorbanden en een aircovulling.

12 Maand garantie.

Meer foto’s en info op aanvraag.

Vraagprijs met motorrevisie: 26500 Euro

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=201275978&asrc=fa

Hier vind je wel wat foto’s!

Grts rob

Wim

Welkom Rob op het forum, en heb hier verder niks aan toe te voegen als ik het zo lees. 😉

Enige vraag is misschien nog om een paar foto’s toe te voegen. 💡

Wel het is ook niet mijn bedoeling hier heel onze stock te koop te stellen, en inderdaad krijgen we niet zo vaak porsche’s binnen.
          Het leek mij juist interessant voor de liefhebbers die misschien net op zoek zijn naar zulk model. Bedankt voor de tips!

Grts Rob

En terug open na Robberke zijn voorstelling…

Welkom Robberke! 😀

Mooi verhaal en op jouw leeftijd al heel wat leuke en coole wagens onder de kont gehad blijkbaar… 😉

Eén puntje nog : deze keer bedekken we ‘t met de mantel der liefde maar ‘t forum gebruiken ter ondersteuning van de eigen handel mag ook zomaar niet.
            Ik veronderstel dat jullie niet constant nieuwe Porsches binnenkrijgen (zoals je laat uitschijnen in je voorstelling) dus deze laten we er even “doorglippen”, indien er nog andere zouden volgen toch beter eerst eens contact opnemen met McKlusky, onze admin.

Geeft even 12 maanden garantie .
              Geen particuliere verkoop dus , maar een handelaar .
              Zal zich dan ook wel niet voorstellen vermoed ik .

Haja hé?! 🙂

Geachte topicstarter,
                Mooi dat je ons forum gevonden hebt!
                De users van dit forum zijn zeer zeker geïnteresseerd in je bericht, maar zijn -om te beginnen- nog harder geïnteresseerd in wat je te vertellen hebt: wie ben je, wat houdt jou bezig, waarom Porsche, … stuff like that.
                Stel jezelf even kort voor in DIT deel van het forum en je bericht wordt binnen de kortste keren weer vrijgegeven.
                Zolang dit niet gebeurt blijft jouw bericht met een slotje staan.

Hopend op een nieuwe, interessante, leuke gebruiker…

gaat op slot zeker

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.