964 C4 Hydraulische ABS module – defect

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 964 C4 Hydraulische ABS module – defect

• Maker
    Discussie
  • Heb hier nog een Hydraulische ABS module liggen voor een 964 Carrera 4

Zit een fout in de electronica. Misschien iets voor een handige harry of voor wisselstukken?

Als ik er iemand een plezier mee kan doen… gratis op te halen

2012-05-03024(Large).JPG

2012-05-03026(Large).JPG

2012-05-03028(Large).JPG

2012-05-03030(Large).JPG

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Je geeft maar een seintje Fab! :up:

Het “ding” begint hier zo zijn eigen leven te leiden 😉

Bart, laat me weten wanneer ik het “ding” kan afhalen.

Dit “ding” eens bekeken…
            Zit niet echt electronica in maar heeft waarschijnlijk te lijden gehad van water. Contacten reinigen met een azijn/water oplossing zou dit moeten fixen.
            ‘t Ding is dat het niet is wat ik dacht dat het was. Op de tekening hieronder (groene pijl) wordt het een hydroaggregaat genoemd. Bij mij is’t de pomp zelf die IMO iets teveel lawaai maakt (rode pijl).

ScreenHunter_35Oct.2616.36.jpg

Ik ben er dus niets mee, en vandaar terug te geef, in eerste instantie aan “The Fab”, en als die ze niet moet hebben aan de volgende liefhebber :salut:

Net opgehaald…

[quote=”Mushroom” post=218342]@TheFab: doe ik! :up:
                Stef, kunnen we morgen na de poetskliniek van Monza passeren, of kom jij per ongeluk niet tot daar? :engeltje:
                Thx anyway!! :drink:[/quote]

Vandaag druk dagje maar wel af en toe thuis. Bel me anders even…

Als die pomp al 9 jaar uit de wagen is vrees is dat de pomp intussen ook slecht zal zijn.
                  Remolie trekt water aan. Als er dus nog remolie in de pomp aanwezig was bij het wegleggen zit er nu dus ook water bij in en wellicht ook roest.
                  Dus best eerst goed kijken vooraleer er teveel moeite in te steken 💡
                  Zijn de ABS pompen van sommige types land Rover (Defender) niet dezelfde?

@TheFab: doe ik! :up:
                    Stef, kunnen we morgen na de poetskliniek van Monza passeren, of kom jij per ongeluk niet tot daar? :engeltje:
                    Thx anyway!! :drink:

@Mushroom >> als het bij jou niet lukt om ze te herstellen wil ik ook wel een poging ondernemen.

Jaja, de pomp zelf is nog oké. Komt uit de mijne, toen ik die 9 jaar terug kocht zat die erin maar gaf een foutmelding. Alles werkte buiten de ABS.
                        Zijn kostelijke pompjes nieuw

Ge weet me wonen hé Bart 😉

Is de pomp zelf nog goed? Dan wil ik er wel eens een poging aan wagen :respect2:

Mortsel

Stef,
                              waar woon je ergens?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.