- Dit onderwerp bevat 122 reacties, 51 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
25 augustus 2014 om 21:25
Na jarenlang dromen is het er eindelijk van gekomen.
*porsche eigenaarEind juni naar een ’89 964 C4 gaan zien bij De Schuur oldtimers.
Dezelfde dag , na een beetje onderhandelen, nog beslist, en ‘s avonds een voorschot gaan geven.
Na 3 lange weken wachter, verkoper ging net op verlof, midden juli men 964 in ontvangst mogen nemen. :relaxman:
Dag erna na de oldikeuring, dag daarna naar de DIV. Paar dagen wachten en we konden vertrekken… :happydance:Ondertussen niet stil gezeten. Ik had nog wat kuis en polierproducten liggen van een vorige wagen. Dus volledig gepolierd, Resultaat een gladde glanzende lak.
Na 65km werkte de odometer en dagteller niet meer. Na wat opzoekwerk, binnen gedaan bij Jan Van Gorp in Geel, 2 uur later terug mogen oppikken. Met een mooie tussenkomst van de verkoper. :applaus:
Let op het detail. 😉
Weer terug ingebouwd en werkt perfect.In het rechter achterlicht was een barstje.
Online een okkazie gevonden, weliswaar ook afgegaan van de zon, maar zonder barst.
Op het nederlands *porsche forum een topic gevonden om de achterlicht en -balk met een folie te omkleden.
Folie ligt ondertussen thuis, maar nog geen tijd voor gehad, hopelijk wordt het wat.
Nieuwe achterlicht en -balk komen er zeker in, maar nu nog even niet. 😯Aangezien er in de hoek aan het voorraam een beetje roest is, ben ik al is langsgegaan bij men carrosier.
Net na nieuwjaar wordt het volledig dak en schuifdak opnieuw gelakt.
Voor en achterruit gaan eruit, dus alle hoeken worden nagekeken.De nieuwe velgen liggen al klaar van voor ik em had.
Eta Beta turbo, 3 delige velgen.
8*18 en 9.5*18En 1 van de komende weken komt de verlaging eronder.
Een schroefkit van H&RTot zover zijn we nu.
Groetjes
Glenn
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.