964 C4 Wanneer tot wanneer gebouwd ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 C4 Wanneer tot wanneer gebouwd ?

• Maker
    Discussie
  • Weet iemand van welk jaar tot welk jaar de 964 C4 gemaakt is ?
    Bedankt dylan.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • DAT ER INDERDAAD IN 94 NOGAL WAT 964 zijn verscheept naar de usa, blijkt duidelijk genoeg als ge er een paar opzoekt via de veilingssites.
      Ik dacht ook : tiens een 94 voor zo weinig geld ? , ik dacht al direkt een 993 te hebben hé, maar owé, dan bleek het een late 964 tre zijn geweest .
      Effen staart ingetrokKen dan .
      In belgie dacht ik zijn ze diret met de 993 begonnen zodat we dat probleem en die gedaantewisseling hier niet tegenkomen ; BEHALVE NATUURLIJK ;;;;;; ALS ER DAAR NE SLIMME OPNIEUW NE 964 2 JAAR IN DE SHOWROOM LAAT STAAN .
      LEO VV

Anoniem

[quote=”stefx911″:1rkaba9s]93 maar als ik me niet vergis zijn er in 94 ook nog 964’s van de band gerold. Dacht wel dat het de specialekes waren en weet niet of er C4’s tussen zaten.[/quote]
        Volgens mijn 964 boek:
        – tot 1994 voor ROW (rest of world): C2 en C4
        – tot 1994 voor US: enkel de speciale modellen

Van harte welkom hier Dylan.
          En maak je geen zorgen. Als er iets verandert moet worden spring ik altijd wel even in 😉
          Je zal het met de tijd wel leren 💡

Alvast bedankt om eens een voorbeeld te laten zien , ben nog maar van maandag aangelogd op de forum , moet dus nog wat zien en leren he , in elk geval een interessante forum ,bedankt .

dylan

Is gebeurd 😉

S2

Misschien kan je de topic titel van elk threadje dat je opent iets specifieker maken, want nu zie je 3 maal dezelfde titel staan.
                Iemand die gericht een antwoord wil/kan geven zal zo je vraag wellicht missen.

En het ziet er niet uit.

93 maar als ik me niet vergis zijn er in 94 ook nog 964’s van de band gerold. Dacht wel dat het de specialekes waren en weet niet of er C4’s tussen zaten.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.