964 cab

• Maker
    Discussie

• Jan Danckaers
    Deelnemer

Omdat de 993 te duur gaat worden, ben ik op zoek naar een goeie 964.

1 wat zijn de verschillen amerika versus europa
      2 is de tip minder waard dan de manueel
      3 waarop te letten bij aankoop?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 112)
      • Enig idee wat de oorzaak nu was?

Na een weekje wachten, met dank aan Garage Willems, de 964 terug thuis, met een werkend dak.
          Laat de zon nu maar terug schijnen.

Schitterende bolide, die zal met zekerheid heel wat hoofden doen draaien overal waar ze verschijnt.

OK, thanks! :up:

Nee, ik bedoel dat de module verborgen zit onder het alu kastje, dat op zijn beurt onder het dashboard zit aan bestuurderskant

Is dit de bestuurderszetel waaronder de module te vinden is?

Gisteren met behulp van Daxmanian de controlunit van het dakje uitgebouwd.
                    De module leek mij nieuw, maardan toch maar de contakten over gesoldeerd.
                    Echter zonder resultaat….waarschijnlijk dus toch ergens een draadbreuk.
                    Woensdag gaat ie terug binnen, we zullen wel zien dan…

IMG_20160513_134458.jpg

Hieronder zit dit verstopt

IMG_20160513_124439.jpg

[quote=”Kevinh” post=234499]Heel mooie wagen! En prachtige kleur!
                      Welke velgen zijn dit btw?[/quote]

Ik zie dat ik nog niet geantwoord had op je vraag….Het zijn Keskin neppert speedline’s, maar de originele onbeschadigde design 90 velgen met praktisch nieuwe rubbers heb ik er mooi bij

schoeeen ottokes man :up: :up: en netjes gepoetst, zo heeft het gras ook weer wat water gehad… 😆 😆 :happydance:

He Jan mooie gepoetst,ik denk ook aan de denkpiste van DAX de verbindingen in de module durven wel eens falen,ik hoop dat het snel gevonden is en je volop kan genieten.

Dat ziet er proper uit :hail:
                            Je mag die van mijn ook eens komen poetsen :drink:

Gisteren een mooie trip gemaakt naar onze noorderburen, maar later is het dan toch nog gaan regenen.
                              De auto zag er niet meer uit, dus vandaag maar effe gewassen.

En samen met grote broer op de foto.

DSCF0018.JPG

DSCF0022.JPG

DSCF0032.JPG

DSCF0036.JPG

Hoi Dax,

Bedankt voor het aanbod :drink:
                                Ok, ik zal er deze week eens naar kijken.
                                Moest ik het niet in orde krijgen gaat de auto zowiezo terug effe naar Willems.
                                Die afspraak is reeds gemaakt, maar als het simpel zelf op te lossen is ga ik de brave man daarvoor niet lastigvallen.

Jan, deze week heb ik nogal weinig tijd maar volgende week in de voormiddag kan ik wel wat tijd vrijmaken als je graag hebt dat ik de soldeerverbindingen hersoldeer.

Die module zou zich moeten bevinden boven je linkerknie als je achter het stuur zit, samen met nog een andere module, de “informer”.
                                  Niet heel moeilijk te verwijderen maar beetje lastig aan te geraken.
                                  Je kan eventueel de linker ventilatiemond verwijderen dan kan je de module ernaast zien zitten.
                                  Module ziet er zo uit.

image.jpeg

Het zouden ook nog de microswitches kunnen zijn die vanachter zitten achter de panelen van de achterluidsprekers maar ik gok toch eender op de control module.

Hoi Dax, van electronica heb ik niet veel kaas gegeten.
                                    Als je tijd moest heben om effe te zeggen hoe het moet….graag

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.