964 cab

• Maker
    Discussie
  • Omdat de 993 te duur gaat worden, ben ik op zoek naar een goeie 964.

1 wat zijn de verschillen amerika versus europa
    2 is de tip minder waard dan de manueel
    3 waarop te letten bij aankoop?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 112)
    • heel mooie verschijning :up:
      welke kleur softtop zit er eigenlijk op ?

Wat een klassieke schoonheid :first:

Wees er zuinig op maar niet vergeten te :driver: :driver:

:happydance:

Met een brede smile met het open dakje 1.5 uur naar huis.
          Ik denk dat er toch een sportuitlaat opstaat want wat een grol heeft dat ding.
          In de konijnepijp kon ik het echt niet laten om af en toe het gas in te drukken. Vrouwlief met de Nissan erachter voelde het in de auto trillen :music: :music:
          Op linkeroever nog effe terrasje meegepakt met zicht op de nieuweling…gelukkig dat we wat servietjes gekregen hadden.
          Thuisgekomen nog effe RS stuurtje ingezet en de nieuwe gekleurde naafkapjes (jaja, met de punt naar het ventiel) :popcorn:
          Daarna samen met het vrouwtje een toertje gemaakt.
          Ik moet al mijn vooroordelen over de 964 herroepen vrees ik, want hij rijdt heerlijk en door de sound spoort ie altijd aan om het gas nog wat dieper in te drukken.
          In elk geval tot hiertoe uiterst tevreden, want alles lijkt vlot te werken.
          Zelfs helemaal geen last van spoorzoeken met de 225/18 voorop, dat is bij de 968 wel anders (denk dat de ET waarde daar wat verkeerd zit)

IMG_20160506_090700.jpg

IMG_20160506_123643(2).jpg

IMG_20160506_123723.jpg

IMG_20160506_123746.jpg

amaai man wat een mooie wagen, ben superblij voor je, hoop hem irl eens te zien, blinkend gelijk nieuw :hail:

Die 993 en DST zien we hier voorlopig niet meer terug mannen … :happydance: :happydance: :happydance:

Schitterend weer voor een eerste rit!!
                Enjoy! :happydance:

I know the feeling :sarcastisch

@ Rudi…inderdaad…nog niet aan gedacht :wtf: en de 968 mag ik ook niet vergeten.

Ik kan niet langer wachten met dit mooie weer, en ik ga’m morgenvroeg al halen…nu nog 11 u wachten :think: :think:

:wtf: :wtf: prachtwagen met een zéér mooie kleur :up: :up:

Amai, die staat proper in zijn vel :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Dat wordt moeilijk kiezen he een ritje met de 993 of met de 964 hihi :driver:

@ ruud….gij moet veel zeggen gij…. :what: Ik durf niet naar uw Turbo komen kijken of :hail: :hail: :hail: :bounce: :bounce: :applaus: :applaus: :applaus:

@Mart
                              …die twee kleurtjes bijeen…. :popcorn: :coolness: :drink:
                              @Sensa Gelukkig zit gij ver weg hé….. :happy: :happy: :drink:

Sleutels goed bijhouden als ik in de buurt ben …. :first: :first: :first:

Ne dikke proficiat :up: heel mooie kleur en mooie velgen toch altijd een streling voor het oog he top :applaus:
                                  Nu aftellen zeker tot Zaterdag?
                                  Als ge hem in jou bezit hebt zeker is binnenspringen he dan kan ik wat kwijlen :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.