964 cab

• Maker
    Discussie

• Jan Danckaers
    Deelnemer

Omdat de 993 te duur gaat worden, ben ik op zoek naar een goeie 964.

1 wat zijn de verschillen amerika versus europa
      2 is de tip minder waard dan de manueel
      3 waarop te letten bij aankoop?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 112)
      • Amaai
        En al nief velgskes ook?

:hail: :respekt: :up:

Die gaan we dan zekers nog wel een keertje naast mekaar zetten en een fraai plaatje van trekken! :drink:

en dat op mijn nuchter maag :respekt: prachtige combinatie :up: :lekker:
            kan geloven dat je niet kan slapen om hem zaterdag te hebben :drink:

WTF :wtf: :wtf:
              :lekker: :lekker:

XXX

Proficiat met de keuze!
                Vette bak :up:

OMG 😯

:first: :up: :respect2: :applaus:

Bedankt mannen, we zin ook wel wat voor de kleur gevallen, alhoewel ik de groene van Mart :popcorn: :up: .

Verkoper stuurde toch al een fototje door

@Dirk
                    …alles ok….thanks

IMG_0250.jpg

Proficiat, is inderdaad een van de mooiste kleuren voor een 964!! :first:

Das een mooi kleurke, een echte 964 kleur! :first:

feli met de aankoop !!
                          en hopelijk vlot de import nu een beetje :up:

PS dat DST virus begint hier ferm wat slachtoffers te maken 😎

Gefeliciteerd, blijft toch het mooiste model hè. :mrgreen:

Tim

Proficiat met de aanschaf.

Hier een tevreden willems klant trouwens!

Proficiat! :first:

Ps: overdag wat proberen te slapen dan he :sleep: :mrgreen:

Proficiat met de aankoop! Leuke kleur! :coolness:

Ik heb naar het forum geluisterd en voor de amethist gegaan.
                                    Zo gauw ik ‘m thuis heb volgen de fotos.

Hij is nog eerst naar Willems geweest voor volledig onderhoud, nieuwe batterij, startmotor, bougies, banden etc.

Iemand die Garage Willems kent….schijnt toch goeie reputatie te hebben

Nu nog nachten niert slapen tot zaterdag…. :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.