964 cab

• Maker
    Discussie

• Jan Danckaers
    Deelnemer

Omdat de 993 te duur gaat worden, ben ik op zoek naar een goeie 964.

1 wat zijn de verschillen amerika versus europa
      2 is de tip minder waard dan de manueel
      3 waarop te letten bij aankoop?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 112)
      • Proficiat :applaus: Mareuh, welke is het nu geworden :think:

Fotooooooooooooke’s :what:

De zoektocht is ten einde.
          Zaterdag wordt ie geleverd

What you see is what you get, de eerste want die staat en rijdt strak.

Succes en veel wijsheid gewenst!

Hier ook grote voorkeur voor de eerste (amethist). Lijkt mij meer betrouwbaar/eerlijker.

:respekt:

Nee hoor, die blijft mooi hier :popcorn: :happydance:

Persoonlijk puur op gevoel zou mijn keuze ook gaan voor de eerste.

Is het de bedoeling van de 993 te verkopen :mrgreen: ?

Tim

Je hebt pm

Hmmm.

da’s al 3.5 op 4…
                        Ben benieuwd
                        Ben juist effe de 993 gaan starten.
                        De Amethist geeft dezelfde rauwe sound…de rode draait braver, maar zonder bijgeluiden

Zou zelf persoonlijk voor de 1ste gaan, maarja ik moe niet kiezen hé :salut: :salut: :salut:

Ze zijn wel aan mekaar gewaagd…heb wel nog niet met de rode gereden, maar heb alle vertrouwen.
                            Ga ik maandag doen dus
                            Dus ja…wat is de beste??? diegene die het fijnste rijd of …val ik op de mooie kleur…
                            Ik heb nu al verschillende gereden en merk toch steeds op dat de amerikanen minder “trekken”.
                            Jimmy zegt echter dat het verschil zit in de manier waaarin gereden is. traag wat rond de kerktoren is luie motor autobaan met wat pit is vinnig.Er zit soms tot dertig PK verschil in lui of vinnig.
                            Ze zijn ook beiden handbak carrera 2…had ik nog niet vermeldt

Niet alle amerikanen zijn slecht
                              Net zoals alle niet europeanen goed zouden zijn

Heb zelf 2 amerikanen gehad en deze hadden veeeeeel minder roest (geen dus) dan vele europeanen
                              Wel eentje uit Arizona en de andere een Californische
                              Beide in Europa herspoten, tja zon brand die oude lakken wg
                              Dat rode herspoten moeten worden na 25 jaar lijkt mij normaal, de oude niet-metaal kleuren zijn sowieso zeer gevoelig

Carfax is daarnaast veel betrouwbaarder dan ‘onze’ onderhoudsboekskes
                              Kan je zelf trouwens opvragen wanneer je de verkoper niet vertrouwt

Beide zijn in dezelfde fabriek gebouwd
                              En bij de 964 is er technische geen verschil dacht ik
                              Ik zou de amerikaan dan ook niet laten staan alleen maar omdat hij een amerikaan is
                              Koop gewoon de beste van de 2

@ 911 cabrio

De auto is wel nagekeken door JImmy.
                                Ik ben bij hem geweest en hij verzekerde mij dat het een prima auto is.
                                Dat de km kloppen.
                                Jimmy staat bekent voor goed en betrouwbaar werk

In de verre buurt ja, maar van roest is geen sprake…ik ken ondertussen de pijnpuntjes wel en zie het heel goed na.
                                  Het kan natuurlijk wel zijn dat er roestschade gerepareerd is…wie zal het zeggen, maar is zeker niet te zien. ik heb goed de rubbers rond de voorraam opgelicht, dus waarschijnlijk toch een andere wagen, die je bedoeld.

Je hebt PB

Tim

Ik zou voor de eerste gaan. Hecht ook weinig geloof aan amerikaantjes en japannerkes met weinig kilometers.

Staat die amethist in de buurt van Pittem te koop? ( indien ja, mooie wagen, maar het roest aan het voorraam is al terug op komst….)

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.