964 cabrio

• Maker
    Discussie
  • Plaats vervanger van de 996 cabrio 4S .
    Deze cabrio is van 92 en heeft 136dkm
    Certificaat co attest euro 2 van porsche Stuttgard is aangekomen .
    Zodoende mag hij nu naar de keuring om op mijne naam te komen.
    DSC05734.JPG

DSC05735.JPG

DSC05736.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • ja ,keskin wielen

Keskin?

Ja Koen dat zijn wij .en er liggen nog steeds porsche boekskes in de winkel.
          Het formulier is aangevraagd via porsche Mechelen ,nu moet ik nog eens nahoren hoe het verder verloopt .
          Want ik wil er mee naar de groot steden kunnen ..

Ik veronderstel dat het kan met een O plaat en een attentie bij de aangifte op de keuring alsook nadien bij de DIV
          Moet ik nog verder uitpluizen .
          Eens dit achter de rug is komt de blauwe 3.2 cabrio
          DSC05074.JPG
          terug te koop.

Proficiat met je nieuwe aanwinst! :up:

XXX

Super mooi Jacques, proficiat :up:
              Spijtig Chris964, op naar iets anders, of af en toe aan broer de sleutel vragen… :engeltje:

Om te zoenen! :up:

Aah, ben jij 1 van de mannen van de broodjeszaak in Duffel? of vergis ik mij ?
                  Daar kwam ik 15jaar geleden als ik nog naar school ging altijd de porsche boekskes lezen smiddags

Sjiek!

Hoe gaat dat juist in zijn werk om hem op Euro 2 te zetten? Ik ben dat Duits formulier “umschlusselung” al tegengekomen waar je je mee naar een PC moet wenden. En dan? Hoe maak je dat officieel? Via de keuring?

mooie aankoop, veel :driver: plezier ermee :up:

Proficiat met de knappe aanwinst….echt een pracht bolide , en broer kan op zoek naar iets anders…

had ne goeie smaak,nu heb ik niets meer

Nen echte klassieker :mrgreen: :first:

Je broer heeft goeie smaak!!

Proficiat Schoon machien, enne nu heb ik em nog ni irl gezien
                                Succes ermeee

Gemakkelijk koop is de wagen van broer die ik overneem ,stomme samenloop van omstandigheden en wist ik reeds op voorhand dat het een goede wagen is

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.