Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › 964 cabrio max.feb.1991
- Dit onderwerp bevat 45 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door
Ollie.
-
MakerDiscussie
-
7 november 2015 om 04:09
Ik zoek een 964 cabrio manueel in onberispelijke staat (geen Amerikaan, geen verbouwingen) max 120.000 km.
Iemand? -
MakerDiscussie
-
Ben vandaag dus effe wezen rijden met de 964 en ik moet zeggen dat ik er niet echt kapot van ben.
Ik had er eigenlijk veel meer van verwacht, meer in de lijn van de 993
Het is dan wel de eerste serie motor met de alu inlaat
‘t kan aan mij liggen, en misschien moet het allemaal beetje wennen, maar die auto was duidelijker trager dan de 993.
Ok 35 paardjes minder, maar voelde toch echt veel minder. De respons op het gas is ook veel trager.
Ik heb natuurlijk niet echt doorgetrokken, maar ik bleef toch echt wat op mijn honger zitten.
Daarom begin ik wat te twijfelen aan de 964. De 968 heeft minder PK maar is ook veel sneller volgens mij…ik weet het niet meer….wat is jullie ondervinding over de 964yep, ik had hem vanmiddag wat info gevraagd en het eerste wat hij zei is dat hij vindt dat hij niet goed staat en dat er dus volgende week vanalles gepland staat (bumpers lakken, rubbers,…), maar perfect zal hij niet zijn. Succes in Nederland!
Ik ben er geweest….lijkt mij geen slechte auto met wat aandachtpuntjes.
gezellige eerlijke man trouwens.
Inderdaad laat de auto zien zoals hij is en doet dan al wat je vraagt zonder meerprijsextra zijknipperlichten zijn in B verplicht als je een trekhaak monteert, maar helaas hebben we geen foto van de achterkant
Wat mij opvalt bij die laatste is dat er zijknipperlichten zijn, terwijl naar ik meen de us versies die niet hadden. Dus andere plaatdelen geplaatst? Ik kan mij vergissen natuurlijk.
Oké Deepee, point well taken 😉
Ik ben er toevallig gepasseerd woensdag toen ik de 997 eens uitliet. Thierry was niet aanwezig, dus ik ben niet binnen geweest. Het zieter wel een nette 964 uit, volgens mij zonder snorkel.
Mijn 997 heeft hij me ook verkocht in opdracht van de klant, maar hij heeft echt alles gedaan om een perfecte auto af te leveren: wrapping verwijderd, tech-art kit verwijderd, daar waar vernisschade was perfect laten herspuiten en de wagen volledig laten detailen door Meguiar, originele achterste lichtblokken terug geplaatst, voorste bumper ook opnieuw gelakt omwille van wat steenslag, sportuitlaat opnieuw correct aangesloten, nieuwe steenslagstickers op de achtervleugel, … en dat alles nadat ik de prijs naar beneden had onderhandeld en zonder enige meerprijs. Ik heb enkel de AKK zelf betaald. Zijn filosofie is dat hij een perfecte wagen wil afleveren. Hij heeft een reputatie te onderhouden in het oldtimer- en tuningwereldje.
Kortom, ondanks je terechte opmerkingen, denk ik dat als de auto je interesseert, hij zeker een bezoekje waard is. :coolness: Misschien ga ik dit weekend zelf eens kijken naar de TR-6, die hij ook heeft staan.
Beetje off-topic, waarvoor mijn excuses 😀 :engeltje:
ik volg DP
10 foto’s maar staat meestal het zelfde op
In ieder geval een hele hoop foto’s ontbreken van zaken welke ik zou willen zien 😥Licht interieur precies, waarom geen foto of is dit na 25 jaar niet meer toonbaar
Geen foto van de motor, zwakke punten carrosserie e.d.
Geen probleem maar ook opvallend weinig uitleg.
Voor 52k euro verwacht je toch wat meer informatie :loser:
Al is het maar om de positieve punten te benadrukken :applaus:Dan het Amerikaans aspect, tja hij is precies niet vies om zelf wat amerikaantjes in te voeren
Geen probleem, maar waarom dan verkoop in opdracht van een klant?Voordeel van een amerikaan is dat je (zelf) een carfax rapport kan opvragen. Dit geeft info over zowel kms / schade / eigenaars e.d.
In principe ‘betrouwbaarder’ dan de boekjes. Tja, ze hebben niet allemaal een clean sheet natuurlijk 💡 ❓
Voor de rest kan je dan ook nog eens zien waar in de US hij heeft rondgereden, ook buiten Californië werd al eens een Porsche verkocht hé 😉
En voor alle duidelijkheid, eentje van Florida wens je NIET.Maar idd ombouw kosten, ook de achterbumper, waar dus heel toevallig geen foto van is….. :wtf:
In deze prijsklasse weet ik er mooiere staan :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje:
als ik persoonlijk geen opmerkingen opvang uit m’n omgeving dan sla ik dat op als iets positiefs :engeltje: maar goed, u vraagt …
wat mij bij een handelaar tegensteekt is het zinnetje ‘verkoop in opdracht’ waarmee sommigen hun garantieverplichting handig weten te omzeilen.
waarom geen foto’s van het interieur en de achterkant van de auto, het is tenslotte toch niet iemand die nog nooit een autoadvertentie heeft geplaatst. en van de andere auto’s plaatst hij wel systematisch interieurfoto’s. is er mss slijtage aan het interieur dat niet matcht met de KM-teller
er staat niks bij over historiek/onderhoudsboekje en aan de rubberen stootblokken vooraan te zien is het een US import
als hij van een klant is, dan bouwen de meesten zo’n US model onmiddellijk om naar Euro-look, zeker als dat vrij eenvoudig en low cost kan gebeuren. staat er een opzichtig snorkelachtig 3de remlicht op de motorklep ?als de auto dan ook nog een zeer lage KM stand stand heeft voor z’n leeftijd, dan gaan die dingen allemaal samen mij althans extra voorzichtig maken als potentiële koper
Succes, en vernemen het dan wel.
Ik ben zeer benieuwd of je meer info krijgt van reden overspuiten ben wanneer het gedaan is.Lijkt mij ook een mooie.
prijs is navenant, maar ik ga toch kijken.
Dus…laten staan voor mij hé mannen :what: :what:heb net ook op het NL forum de hele topic gelezen, dat hij herspoten is lijkt me niet direct een probleem te zijn indien hij geen slippertje gemaakt heeft dat eraan vooraf ging, mss zit er toch nog ergens een addertje dan :think:
Oké, kom daar niet meer dus wist niet van bestaan draadje af. 😳
Maar zoals ik dan schreef is het wel heel vakkundig gedaan en volledig gestript geweest lees ik daar dan.Auto ziet er in mijn ogen verder op een paar kleinigheden verder goed uit, en zo ook discussie puntlassen in het noorden, maar wist dat dit bij dit b.j zo hoorde.
Dus reden van andere kleur is dan belangrijk om te weten.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.