964 cabrio max.feb.1991

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 964 cabrio max.feb.1991

• Maker
    Discussie
  • Ik zoek een 964 cabrio manueel in onberispelijke staat (geen Amerikaan, geen verbouwingen) max 120.000 km.
    Iemand?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
    • Info komt van verkoper, is volledig gestript en herspoten :salut: :salut: :salut:

Wim

@Luc, vanwaar heb jij die info………… 🙄

Want als ik foto’s zie moet die helemaal uit elkaar geweest zijn dan, want ik zie nergens een stukje grijs.
        We hebben hier laatst een 964 gespoten en blijkt volgens de RDW op papier een groene te zijn, maar is echt blauw hoor van origine 😉
        Dus RDW gegevens op hun site moet je soms met een korreltje zout nemen, net als bij hun het aantal eigenaren dat vermeld staat.
        En als deze origineel Nederlands geleverd is en 2 eigenaren gehad heeft, is vanaf de levering bij Pon zo alles op te vragen voor iemand die er interesse in heeft, en zo ook bij de eigenaren.

Is blijkbaar ne origineel grijze geweest die volledig herspoten is in blauw :salut: :salut: :salut:

je hebt gelijk Wim, is zeker niet overvraagd, wat “uitzonderlijk” is dus zal snel weg zijn :driver: , moest ik er eentje nodig hebben (lees: graag kunnen bijkopen) zat ik nu al in men auto… want vind hem :popcorn:

Wim

Heb de foto’s nu bekeken, en puntlassen zitten waar ze moeten zitten, interieur zit er goed uit voor de km stand.
              Passingen kloppen, kap staat mooi strak en ik vind dit via foto’s als geheel verzorgde Porsche uitzien.
              Is Nederlands geleverd en zit carpas bij dus km correct, van 2 de eigenaar, dus alles kan opgevraagd worden bij vorige eigenaars.

Wim

Waarom addertje, ASN staat goed aangeschreven in Porsche wereldje. 💡

En in mijn ogen is dit een correcte prijs voor een 964 cabrio, en niet overvraagd wat de meeste doen omdat het Porsche is.
                Dus als deze aan topic starten zijn eisen voldoet, zou ik niet te lag wachten. :sleep:

als deze aan de onderkant en motorisch zo goed is als hij eruit ziet, is dit een koopje :up:
                  waar zit het addertje :think:

bij de noorderburen staat er ook nog eentje die voldoet aan je eisenbundel

Misschien moet je eens gaan kijken bij Thierry Vaneerom in Elewijt (classic-room). Hij heeft een 964 C2 cab staan van 2/1991 voor een redelijke prijs. Ik heb bij hem mijn 997 gekocht en het is een super toffe kerel en ongelooflijk correct. Ik ben niet zo’n fan van de kleur van het interieur en van de velgen die er onder staan, maar het zou wel eens een goede deal kunnen zijn. Hij heeft nog wel meer leuke dingen staan, dus een bezoekje is altijd interessant.

Het verandert zowiezo, maar zolang de leeftijd op 25 jaar wordt gehouden, zal de aanpassing later naar 30 jaar hopelijk een overgangsmaatregel (lees aangepaste belasting) zijn

Waarom max februari ’91, dit zal hoogstwaarschijnlijk wel te maken hebben met de oldtimerleeftijd.

Stel dat het volgend jaar verandert, zou er dan nog verder verschil gemaakt worden per maand, en niet enkel bwj ’91?

Iemand die hierover al iets meer weet?

Ja Dirk, bedankt voor de link, maar die had ik al.

in het oosten staan er drie handenvol. en je vind er dan ook nog in italie, oostenrijk, zweden, … door de selectie lichtjes aan te passen :salut:

Is een ’93 Dirk

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.