964 carrera 2 ’93 stroom probleempje.

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 carrera 2 ’93 stroom probleempje.

• Maker
    Discussie

• porschepainter
    Deelnemer

Hallo ,
      Ik heb een 964 carrera 2 met volgend probleem . Auto start en rijd bijna altijd perfect normaal , maar af en toe tijdens het rijden valt stroom precies weg , fracties van seconden maar genoeg om testlichtjes te laten branden . Dus dan rijd hij in schokken (wel stroom ,geen stroom , wel stroom , en zo verder) . Soms verdwijnt dit bijna direct uit zich zelf maar soms moet ik contact uitzetten en opnieuw starten . Het is echt stroom die wegvalt want ‘s avonds flikkert alle verlichting dan ook mee aan en uit.
      Weet iemand miscchien wat dit zou kunnen zijn .
      Alvast bedankt voor eventuele reacties

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • [quote=”bully” post=161871]Contactslot versleten wrslk.[/quote]

I second that 😉

PB

Mush, zuivere polen zijn in dit geval te duur. :relaxman:

[quote=”PatrickB” post=161864] Zijn bv. de polen van je batterij zuiver?[/quote]
            Indien niet kan je ze nog gebruiken om je huis te laten bezetten :sarcastisch :mrgreen:
            Is het probleem vochtgerelateerd?

Contactslot versleten wrslk.

PB

Lijkt me perfect een aardinsprobleem te kunnen zijn. Zijn bv. de polen van je batterij zuiver?

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.