964 Carrera 2 manual gearbox gezocht/gevonden

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 964 Carrera 2 manual gearbox gezocht/gevonden

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Inderdaad prachtige wagen. Had hem ook al opgemerkt via autoscout24. Was het niet dat ik al een Porsche bezit zou ik ook geïnteresseerd geweest zijn.

XXX

Mooi, staat netjes met die Fuchs velgen 

Hoewel ik van de prijzen schrik (ik zocht er zelf één 5 jaar geleden, toen al niet goedkoop tenzij in twijfelachtige staat), proficiat!

Proficiat met je aankoop, lijkt een toppertje!

Ik heb indertijd bij Visser de aankoopkeuring van mijn 964 laten doen, en lijkt me een betrouwbare partij.

We zijn trouwens blijkbaar streekgenoten…

Nog veel plezier ermee!

Bedankt allen voor de commentaren, en  we kijken er naar uit om een forumrit mee te doen !

Ben helemaal niet zo een “oudjes” fan, maar deze zou ik wel in mijn garage zetten, mooie wagen in een mooie kleur…, veel plezier ermee 

Proficiat, je zal je de 964 niet beklagen, fantastische wagen. 

gefeliciteerd !! je hebt smaak. veel leuke en veilige KM’s gewenst

Hier mag een slot op !
                      Gezocht en gevonden bij Visser in Hilversum. 
                      Geweldige proefrit, binnen, buiten en onderin mooi, alles werkt : niet getwijfeld !

Uw wagen, interieur en motor zien er geweldig uit, respect, echt sjiek gedaan.
                        Maar het SC-model is niet mijn ding en omdat ik een pak geld moet uitgeven probeer ik mijn ‘droomwagen’ te verkrijgen..

Hier se , de mannen zijn mijn Porscke aan het verkopen !!! goe bezig .
                          Staat nog steeds op de brug in de mancave enkel voor de echte liefhebbers .
                          Hier heb je nog 10 jaar onbezorgd plezier van , onverknoeide 911 volledig gereviseerd .
                          Prijs kan altijd besproken worden .
                          Te koop 911 SC BJ 1981 – https://www.porscheforum.be – Porscheforum.be

XXX

https://porscheforum.be/images/photos/8554/5185/565c8c0d0e9f0e2471e60820.jpg 

Dit beestje, we hebben er dit jaar de Tour Amical mee gereden 

Dank voor de adviezen.
                                Ik probeer in de eerste plaats de 964 C2 in Nederland te gaan bezichtigen.
                                De 911 SC is minder mijn ding : is dat trouwens die zwarte uit Stokrooie die op Autoscout staat? Niet ver van mijn deur in Kuringen 🙂

XXX

Moet het absoluut een 964 zijn?
                                  Den Bompa zijn perfect machientje koop je voor minder dan wat jij hier presenteert…
                                  Bij een taxatie bij Beets enkel ééntjes en tweetjjes op het verslag, dus perfect onderhouden 911 SC met amper 10.000km op de motor.
                                  Moest ik in de markt zijn om een oud 11je te kopen, ik ging daar toch eens langs.
                                  Just my 2 cents

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.