964 carrera 2 te koop – iemand info of een mening ?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening 964 carrera 2 te koop – iemand info of een mening ?

• Maker
    Discussie
  • Er staat een 964 – blauw – Carrera 2 – manueel te koop bij Rock n Roll classics te Brugge, die enorm mijn aandacht trekt. Morgen ga ik kijken & rijden… Iemand hier op het forum die deze wagen kent, reeds gezien heeft of via de foto’s en info op hun site mij meer feedback kan geven… Veel ogen zien meer dan de mijne alleen… Mocht ik tot de aankoop overgaan neem ik sowieso een Porsche kenner mee die mij al dan niet groen licht kan geven… Alvast bedankt voor de feedback !

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Idd, deze morgen gaan kijken, luisteren en rijden met de 964 van Luc… Mooie wagen, sluitende historiek… Wie weet komen wij tot een overeenkomst en krijgt deze een nieuwe levenswending in zijn verhaal… To be continued 😉

Deze 964 van Luc is een top wagen die je moet gezien hebben , echt een heel mooie 964 :driver:

@no substitute, als je meer info wilt PM mij gerust. Zit momenteel nog in het Buitenland dus kan niet beloven dat ik direct antwoord want heb hier maar af en toe internet bereik :bounce: :bounce: :bounce:

Serieus ? Is dit uw auto Luc ? Dan ga jij mij ongetwijfeld meer info kunnen geven en mij al dan niet groen licht kunnen geven om tot aankoop over te gaan ? Indien uw wagen, kan deze via u aangekocht worden of is het met de garage onderhandelen ? Ik ga morgen rijden, en eens luisteren…indien deze mij zou bevallen, zou Simon van FG Porsche es gaan kijken en zijn mening geven… Ik heb echt wel sterke interesse en ben al lang op zoek… Deze heeft de eigenschappen die ik zoek – Carrera 2 met sperdiferentieel, manueel en het goede kleur… Nu nog een goed chassis en motor en ik ben verkocht 😉

Knappe en zeer verzorgde wagen! HEb deze al meermaals bewonderd :up: :up:

Is er eentje van de mijne die daar staat :salut: :salut: :salut:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.