964 carrera 4 Amethyst

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 964 carrera 4 Amethyst

• Maker
    Discussie
  • Zoals de meeste weten heb ik de 964 van dominique overgekocht

gisteren hem eens tussen genomen en vandaag tijdens een ritje rap wat foto’s genomen met de i-phone

deze week wat productjes gaan bijkopen voor interieur eens grondig aan te pakken en het leer te reinigen en te voeden 8)

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/339/foto17r.jpg/][IMG]http://img339.imageshack.us/img339/908/foto17r.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/11/foto18nt.jpg/][IMG]http://img11.imageshack.us/img11/7097/foto18nt.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/823/foto20b.jpg/][IMG]http://img823.imageshack.us/img823/6527/foto20b.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/52/foto22lr.jpg/][IMG]http://img52.imageshack.us/img52/1404/foto22lr.jpg[/IMG][/URL]

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 418)
    • klotegevoel ik weet het maar je moet je er over zetten, verleden jaar zelf een aanrijding met een onvoorzichtige fietser gehad, voor ik het wist had hij al zijn vrienden immigranten, de politie en een ziekenwagen opgetrommeld en ze dachten mij eens goed onder druk te kunnen zetten en mij een dikke factuur door te schuiven … gelukkig was er aan de overkant van het kruispunt een roker die buiten aan het cafe alles had gezien en mijn getuige kon zijn. Ben daar paar weken niet goed van geweest tot bleek dat ik wel degelijk in mijn recht was … maar was er wel een tijdje ziek van :puke: :puke: :puke: , en een maand later reed ik mijn 993 in frieten 😥 😥 😥 … en ja ik zit hier nog altijd hé, heb ondertussen paar echte vrienden leren kennen die mij meer waard zijn dan al de shit die je soms tegenkomt :respect2:
      En voor mijn werk rij ik als chauffeur bij de Lijn, dus ik moet je geen tekeningetje maken wat aggressie in het verkeer betekent :mrgreen:

Ik verwacht u Jorgen
        Wagen staat momenteel op t werk
        Ben vandaag tot daar gegaan en glas al zitten weg stofzuigen en ruitje er uit gehaald
        Word e leuk werkje,gans deurpaneel moet gedemonteerd worden om dat klein ruitje te zetten 😐

Bart ik weet het 😈
          Ga iedere zondag daar in de buurt mountainbiken, kan ik daar effe rusten … :mrgreen:

Als ik kon kwam ik ook langs ,gingen we eens gaan joggen .Die kerel ging snel mogen lopen . 😉
            Jorgen ibiz@ke verkoopt zijn auto niet he ❗

Kristof serieus balen is dat 😥
              Zoals afgesproken ik kom morgen eens langs

@ibiz@ke ,dat is echt klote .Dit bezorgt je een machteloos gevoel . 😈
                Het is opnieuw zonde van de centjes ,met dat geld had je veel leukere zaken kunnen doen .
                Gewoon denken aan de mooie momenten die je Porsche je al geschonken heeft en al wat nog moet komen .

Heb ooit eens iets gelijkaardigs meegemaakt. Ik reed een ondergrondse parking binnen en daarvoor moet je uiteraard eerst een stukje over het voetpad.
                  Blijkbaar had ik een voetganger niet gezien en zonder dat ik me maar kon excuseren of iets zeggen sloeg die met zijn vuist op mijn deur.
                  Pas op, ik heb die man niet overreden hé, ik heb hem gewoon een fractie van een seconde belemmerd om zijn weg verder te zetten op het voetpad.

Door zijn klop met zijn vuist in mijn deur was er uiteraard een bluts.
                  Er stond een politieagent wat verder maar veel heb ik niet kunnen bekomen; je kan ook niets bewijzen hé.
                  Die agent zei “ja meneer, wie zegt dat die bluts daar al niet eerder was” :wtf:

Had die agent er toen niet gestaan had ik die vent ook op zijn b*kkes geslaan.

Ik heb uiteindelijk zelf voor de kosten kunnen opdraaien….

Ik zou zeker een klacht neerleggen bij de politie. Die jogger zal daar wel vaker passeren; dit is ook een vorm van agressie. Mogelijk loopt hij nog tegen de lamp :-)Misschien heb je een “klein” omnium verzekering. Dan kan je de inbraak en schade aan je flank samen laten herstellen ?

Godmiljaar.. :wtf: :wtf: van voor op z’n bakkes zou ik zeggen.

Gelukkig tot nu van bespaard gebleven, maar heb ook al de neidige blikken gezien. Je spaart dan voor je droom, eindelijk is het zover en dan dit. 👿 👿

Voor ik mijn P. had zat ik met een vriend, die toen een Targa had, op een terrasje, toen er een Borgerhouts type voorbijwandelde en gewoon door het open dak in de auto spuwde. 😈 😈
                      Hij wist niet dat we dit zagen gebeuren en ik zal hier de details besparen van wat die gast toen meemaakte. 😯 😯

Ben ik gelukkig al altijd van gespaard gebleven, kan me voorstellen wat dit met een mens moet doen, niet aan je hart laten komen en gewoon herstellen en ENJOY THE RIDE

grtz Geert

op deze moment ziet hij er alles behalve geweldig uit….en voel ik me ook alles behalve

Gister rij ik naar het werk,stopt er ineens een jogger in het midden van t straat en aangezien ik niet de persoon ben die mensen aanrij stop ik om hem over te laten….zegt die dat hij me van ver hoorde aankomen en dat ik m’n pinker niet gebruik…k zeg ja ok…en doe teken of hij aan de kant wil gaan….begint weer t zelfde te zeggen en ik vraag het nogmaals…hij gaat aan de kant en ik rij door…op de moment dat hij eindelijk aan de kant gaat en dus de straat over steekt ik door rij STAMPT DIE GEWOON TEGEN MEN DEUR :wtf:

Op de tijd dat ik uit men wagen ben en naar hem toe loop was de vogel al vliegen…
                          er achteraangaan was gewoon te laat…het ging allemaal zo snel

Bummer…..

Bluts in deur en krassen…

Alsof m’n week nog niet goed was…..

Ik zit op t werk vandaag,komt er een collega zeggen wat is er met je ruit gebeurd
                          K zeg euh????? pardon????
                          Ja,ruit is stuk geslaan precies zegt hij

WAT? :wtf:

Ik tot op de personeelsparking en jawel….
                          Kleine ruit ter hoogte van de spiegel stuk geslaan

Portefuille en gps gepikt op onze parking,gewoon op klaarlichte dag tussen 13.00 en 14.00
                          collegas merkte een verdachte engelse blauwe Audi A3 op op UK nummerplaten
                          (stuur ook rechts) met een 3tal personen er in (mannen)

Dus zowel gister als vandaag op het politiekantoor gezeten…
                          Nodige onderdelen voor reparatie zijn besteld bij porsche en volgende week maak ik een afspraak om hem op het werk te laten herstellen

De gedachte om hem te verkopen spookte vandaag dan ook gretig door m’n hoofd
                          Maar waarom? Waarom zou ik m’n jongensdroom die ik heb kunnen kopen van gespaarde centen door hard te werken gaan verkopen? Uit schrik voor andere vandalen? Omdat er mensen het niet kunnen verkroppen dat je met dit type wagen rijd?
                          Ik heb m’n hart even kunnen luchten bij een mede forumlid,waarvoor OPRECHT m’n dank voor het gesprek. Verkopen is dan ook uit den boze…maar dit wens ik niemand toe.
                          Ok er zijn geen levens verloren gegaan en ik heb hem nog…maar dit doet verdomme pijn..

:relaxman: :respect2: :respekt:

Ziet er geweldig uit!

Geweldige kar hé :respekt:

Net als Mushroom schrik ik van dat blinken,wow hoe doe je dat ?

Je kan je er in spiegelen , :respect2:

met veel geduld hahahaha

allemaal producten van chemical guy’s

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 418)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.