op deze moment ziet hij er alles behalve geweldig uit….en voel ik me ook alles behalve
Gister rij ik naar het werk,stopt er ineens een jogger in het midden van t straat en aangezien ik niet de persoon ben die mensen aanrij stop ik om hem over te laten….zegt die dat hij me van ver hoorde aankomen en dat ik m’n pinker niet gebruik…k zeg ja ok…en doe teken of hij aan de kant wil gaan….begint weer t zelfde te zeggen en ik vraag het nogmaals…hij gaat aan de kant en ik rij door…op de moment dat hij eindelijk aan de kant gaat en dus de straat over steekt ik door rij STAMPT DIE GEWOON TEGEN MEN DEUR :wtf:
Op de tijd dat ik uit men wagen ben en naar hem toe loop was de vogel al vliegen…
er achteraangaan was gewoon te laat…het ging allemaal zo snel
Bummer…..
Bluts in deur en krassen…
Alsof m’n week nog niet goed was…..
Ik zit op t werk vandaag,komt er een collega zeggen wat is er met je ruit gebeurd
K zeg euh????? pardon????
Ja,ruit is stuk geslaan precies zegt hij
WAT? :wtf:
Ik tot op de personeelsparking en jawel….
Kleine ruit ter hoogte van de spiegel stuk geslaan
Portefuille en gps gepikt op onze parking,gewoon op klaarlichte dag tussen 13.00 en 14.00
collegas merkte een verdachte engelse blauwe Audi A3 op op UK nummerplaten
(stuur ook rechts) met een 3tal personen er in (mannen)
Dus zowel gister als vandaag op het politiekantoor gezeten…
Nodige onderdelen voor reparatie zijn besteld bij porsche en volgende week maak ik een afspraak om hem op het werk te laten herstellen
De gedachte om hem te verkopen spookte vandaag dan ook gretig door m’n hoofd
Maar waarom? Waarom zou ik m’n jongensdroom die ik heb kunnen kopen van gespaarde centen door hard te werken gaan verkopen? Uit schrik voor andere vandalen? Omdat er mensen het niet kunnen verkroppen dat je met dit type wagen rijd?
Ik heb m’n hart even kunnen luchten bij een mede forumlid,waarvoor OPRECHT m’n dank voor het gesprek. Verkopen is dan ook uit den boze…maar dit wens ik niemand toe.
Ok er zijn geen levens verloren gegaan en ik heb hem nog…maar dit doet verdomme pijn..