964 Chocolade bruin (Cognac Brown), my brownie…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 964 Chocolade bruin (Cognac Brown), my brownie…

• Maker
    Discussie
  • IMG_1476.jpg
    Dit is ‘m, gekocht in Bonheiden, niet al te veel voorgeschiedenis gekend, maar nog geen 115d km & draait als een trein. Wat lichtjes op dash ondertussen hersteld & speakers nog vervangen…
    Nu wordt het zoeken naar pinkers, wit leer vr rond handrem, de beste garage in de buurt van Mechelen. Vanleuven eens bezoekje brengen… Komt alleen buiten als het droog weer is, staat in lekker warme garage onder 911 bache :)- beetje geduld nog :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • Zaaalig ! Straffe dinges da je die nu net tegenkomt 🙂

Ben er weer klaar voor, voet bijna volledig hersteld! Kan weer ambriëren !!! Los gehen …

Thanks ALL for alle complimentjes !

0

Kijk ne keer wat ik tegengekomen ben op ebay, als ik jou auto had moest ik deze zeker hebben :relaxman:

http://www.benl.ebay.be/itm/300671196345?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

[IMG]http://img441.imageshack.us/img441/1386/964buin.jpg[/IMG]

grtz Geert

0

Stereodrome proficiat met je mooie wagen ,een juweeltje om te koesteren .

0
          Wim

Hier hele goede ervaring mee, ook voor de stoelen e.d

http://www.colourlock.nl/

Bekijk alle video’s maar eens. 😉

0

Kan iemand me helpen om het stuur te refurbishen… een bruin origineel stuur gewoonweg ni te vinden…

0
              PB

Doet me aan iets denken dat bruin van buiten en wit van binnen. 😀

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/407/chocoprins.jpg/][IMG]http://img407.imageshack.us/img407/3919/chocoprins.jpg[/IMG][/URL]

Maar wel lekker. :lekker:

0

Interieur… nog eens proberen om fotookes (zijn er van tijdje geleden,… heb ze zelf ook toegestuurd gekregen onlangs :)-… kan niet stappen/rijden wegens operatie aan mijn linkervoet, dus nog geen mogelijkheid om er zelf te gaan nemen) online te zetten !
                  cognac_7.jpg

cognac_11.jpg

0

Allemaal MEEEEGA BEDANKT VOOR DE VELE COMPLIMENTJES… BEN HIER ECHT blij mee.
                    Is een kleur die beschikbaar was, staat in hun kleurenlijst vanaf eerste 964’s, zouden er slechts een paar van de band gerold zijn met die combi (Cognac Brown lak, brown/white interior) & dit zou de enige nog levende zijn…
                    Misschien dan toch een investering geweest die zijn vruchten zal afwerpen binnen een paar jaartjes 🙂

0
                    gd1

Is waarschijnlijk een kleurtje “auf wunsch” van de klant ik heb er ook nog nooit één gezien in dit kleur en ga ook al vele jaren naar Porsche days waar je toch wel alles ziet van kleuren die er op de markt zijn 😀 . Niettemin een zeer speciaal kleurtje.

0

Damn, kwijl… pure klasse da kleurke, al enkele jaren een trouwe bezoeker van de porschedays in francorchamps, en zover ik me herinner nog nooit ene gezien in dit bruin metaliseeke
                        Drive safely but fast !
                        good luck ermee

0

mooie auto,kleur 😎 nog nooit in real life gezien.

0

Een 964 is en blijft een prachtige P! Staat bij mij zeker op het verlanglijstje, maar heb voor de 3,2 gekozen als eerste P… (was ook interessanter van prijs om in te schrijven en te verzekeren)
                            Hoop voor de zomer klaar te zijn met de “refreshtauration”, om samen met jullie, gelijkgezinden van onze kilometerkes te genieten…
                            Groetjes,

W. :driver:

0

welkom hier!
                              leuke kleur

nog ee 964 er bij :relaxman: :driver:

0

Mooie aparte kleur. Nog niet eerder gezien. Veel plezier met uw 964 icoon.

0

[quote=”Mushroom” post=89770]PF.BE maakt er blijkbaar geen probleem van :respect2: ;)[/quote]

… heeft niks met PF.BE te maken – maar met de instellingen van (hoofdzakelijk) zakelijke servers die dat soort sites (als FB) blokkeren.

Ik ervaar (vaak) hetzelfde met Youtube 😐

Maar goed – moet ik op de zakelijke servers dan ook maar niet willen forummen – en me gewoon bij m’n werk houden 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.