964 Chocolade bruin (Cognac Brown), my brownie…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 964 Chocolade bruin (Cognac Brown), my brownie…

• Maker
    Discussie
  • IMG_1476.jpg
    Dit is ‘m, gekocht in Bonheiden, niet al te veel voorgeschiedenis gekend, maar nog geen 115d km & draait als een trein. Wat lichtjes op dash ondertussen hersteld & speakers nog vervangen…
    Nu wordt het zoeken naar pinkers, wit leer vr rond handrem, de beste garage in de buurt van Mechelen. Vanleuven eens bezoekje brengen… Komt alleen buiten als het droog weer is, staat in lekker warme garage onder 911 bache :)- beetje geduld nog :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • mooie kleur, zie je weinig (ikzelf heb ze nog nooit gezien :first: )

XXX

Mooie 964 en inderdaad een ‘poep’sjieke kleur 😆

Ik vind het een geweldige kleur en had deze nog nooit eerder gezien op een aircooled exemplaar .
          Schitterende wagen

Mooi kleur :respect2: :applaus: :respect2:

ik vind de kleur wel best te pruimen!

PF.BE maakt er blijkbaar geen probleem van :respect2: 😉

[quote=”Mushroom” post=89745] Ik load de laatste tijd alles op via FB en dan copieer ik de URL ‘s hierheen.[/quote]

Jammergenoeg is het dan niet altijd zichtbaar … omdat FB hier en daar nog weleens door een server uitgefilterd wordt 😕

Bedankt voor de fotootjes, dat is ‘m idd !!!! Zal er nu nog es nemen, interieur ziet er nu toch weer wat “witter” uit :)-

Handelaars… je weet nooit wat je er mag van verwachten. Ben zeker niet ontevreden over Vandenbrande in Bonheiden. Hij is zo’n P-verslaafde die maar een paar klanten doet per maand. Maakt niet al te veel reclame & windt er geen doekjes om. Goed is goed, slecht is slecht. Take it or leave it-attitude, daar hou ik wel van.
                      Er staat weer ferme 993 ook (als ‘m ondertussen nog niet weg is…)

Iedereen moet zijn boterham verdienen & Porschisten in wording moeten blijven plezier hebben, dat is toch het belangrijkste denk ik.

Vandenbrande is ferm carrosierke, mr vr motorenrevisie wil ik toch paar offertekes vergelijken. Er zijn geen grote kosten aan, maar wil wel wat meer power :)-

Hou jullie op de hoogte

Ik zal je de foto’s eens even mailen…

De wagen stond toen bij een “particulier” in Tienen. Hij had toen de wagen wel ingeschreven dacht ik maar nog niet heel lang… Ik ben de wagen daarna nog wel een paar keren tegen gekomen op het net bij enkele handelaars.

Fotootjes : je mag die altijd eens doorsturen naar stereodrome@yahoo.com, ben benieuwd.

Wie was toen verkoper?

Hey all,

Motor lekt geen druppel, misschien hebben ze er dan toch nog werk van gemaakt om hem in orde te zetten. We beetje benzine geur achter stuur bij volle tank, zou met ontluchting te maken hebben. Heb al heel wat info opgezocht, zou geen moeilijke issue zijn.

Interieur is wit, half stof (met porsche-logo’s in geborduurd) en half leer. Dash in Cognac Brown, zijpanelen wit leer, floorcarpets wit.

Heb alles qua stoffering laten foamen & cleanen bij Wondercar in Vilvoorde. Supergoedkoop & OK resultaat. Nieuw wordt het pas als je alles vervangt, en dat hoeft niet echt.

Is blijkbaar een heel zeldzaam geval ja, combi wit-bruin nog nergens tegengekomen. Valt op tussen alle zwarten en grijze :)-

Greets,

B

Zeer mooie wagen…

Ik heb de wagen ooit kunnen/willen kopen maar de deal is toen niet door gegaan omdat de motor serieus olie lekte toen.

Ik heb de foto’s hier nog op pc staan, de wagen had toen 110899km, was in oktober 2005…

Het is voor mij 1 van de mooiste kleuren voor een 964, en zeer zeldzaam… ik heb ooit nog eentje gezien in België maar die hadden ze helaas herspoten naar polarzilver…

Zeer mooie kleur! :respect2:
                                Probleem met foto’s ziet er me toch een uploadprobleem uit. Heb je Facebook? Ik load de laatste tijd alles op via FB en dan copieer ik de URL ‘s hierheen.

Stereodrome schreef in ons restauratiedraadje:

Ps, mijn volgende voorstel zal dan over Cognac & bruin gaan, met wit interieur…

Ben ook wel benieuwd naar een foto 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.