964 coupé en liefst betaalbaar

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 964 coupé en liefst betaalbaar

• Maker
    Discussie

• XXX

Neen, neen, niet voor mij.
      Ik zou resoluut terug voor een Targa gaan.

Collega zijn hart loopt over voor een 993, maar de inschrijving ervan doet ‘m de das om.
      Het nu kopen en 2 jaar in de garage laten staan is geen optie, auto komt dan compleet onder de kwijl te hangen en daar sta je dan, je mag er de baan niet mee  op.
      in 2024 worden de oudste 993’ers 40 jaar, dan gaan de prijzen hier in België waarschijnlijk weer een stukje hoger dan vandaag.
      Dus beste alternatief een 964, geen cabrio noch Targa. Het moet een coupé zijn, handgeschakeld of automaat maakt niet uit.
      Als hij maar in goede staat is.
      Spijtig dat deze bij van Beurden een cabrio is, anders was hij een geschikt kandidaat.
      https://www.garagevanbeurden.be/nlbe/voertuigen/Porsche/964/page1/911-964-Carrera-2-Cabrio-kjctnzxb?price_from=2&view=list 

Op de gekende sites gaan zoeken is voor een leek als mijn collega een moeilijke opdracht en de budgetgrens ligt best onder de 60K.
      Moest iemand een degelijk exemplaar weten staan, laat het gerust even weten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • carrera2 en tiptronic

Geloof me, als het een handgeschakelde is ben je hem voor dat bedrag zo kwijt. En zeker als het een Carrera 2 is.

Ik bezit nog enkel de 964 coupe en deze staat niet te koop.
            Maar ik moet eerlijk zijn als ik die prijs zie dan geef ik hem wel mee.
            Persoonlijk ben ik meer voor een g model maar deze 964 is wel super goed .

Wat heb je te koop Jaques?

Toch mijn bedenking over de pook voor 130dkm en voor die prijs laat ik de mijne zeker gaan

Beetje kermistoestanden maar deze zijn zo verwijderd.

[url=https://www.2dehands.be/v/auto-s/porsche/m1872117156-porsche-964-bj-1990]② Porsche 964 bj 1990 — Porsche — 2dehands

[/url]

hoe hoger de prijzen, hoe meer gegeerd door helers.
                    dus neen dankuwel tegen die stijgende prijzen.

Van mij mogen de prijzen stijgen .
                      Mocht ik hem nu verkopen ik denk dat ik voor een g model zou terug gaan of een 993 maar deze voorlopig niet inschrijven

Oei oei, zoveel vraag, ze gaan weer stijgen in prijs .

Kan ik hierover meer info? Gisteren tijdens de Mol Millegem Kempen Historic met een oude schoolkameraad aan de praat geraakt en hij zou ook graag een 964 of een 993 hebben maar moest een cabrio zijn.

De mijne is te koop, maar ja… Ook een cabrio.

XXX

Bedankt voor jullie input 

10k ben je snel kwijt aan een 964
                                Ik heb al 2 er al 2 gehad en in beide toch altijd +30k ingestoken
                                Ze zijn wel in orde dan, maar ik wil maar zeggen dat het bij deze jongens de rekeningen snel oploopt (dikwijls aan ‘verborgen’ zaken) 

Als het mij geld moest zijn, spendeer ik liever 60k bij Van Beurden dan bij een van die 2 Nederlanders

Budget van 60 k ,als je dan de grijze zou kopen heb je minstens nog 10 k over , daar kun je al mee doen .
                                  Persoonlijk vind ik de prijzen de laatste 3 jaar ongewijzigd het is maar wat je juist wilt .Maar zoals de 2 bij elfer spot en die van bij Van beurden zijn de vraagprijzen die je hun over 3 jaar ook al hadden .
                                  Maar als je hun wagen ga bekijken hangen ze niet schots en scheef in elkaar .
                                  Ik vind dat de prijzen vrij stabiel zijn gebleven en voor een goede 964 betaalde je over 3 jaar ook reeds 55k

Die van Classicmaster ziet er netjes uit, enkel heeft Classicmaster niet de beste naam, vraag maar na bij onze noorderburen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.