964 deuralarm

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 deuralarm

• Maker
    Discussie

• rob

wie weet hetvolgende, porsche 964 bj 92 augustus, als je de deuren opent klinkt er een vervelend gepingel; is dit dan automatisch een USA model of een Europees;

groet Robby

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • sturing motor werkt samen met de bak.
        Anders dan een handgeschakelde.
        Motorisch zijn die dezelfde.

rob

nog eens goed gekeken en er staat M6402-62N A5002, ofwel moet de A een R zijn, letter is nl moeilijk te omschrijven, mijn wagen is idd een tiptronic, is deze motor dan licht aangepast ten opzichte van een handgeschakelde versie?

groet Robby

Dat is al beter. Enkel die A in het nummer, lijkt me dat dat een 5 moet zijn, want de m64/02 is de tiptronicmotor.

rob

klopt denk dat het motornr M6402-62NA5002 is

groet Robby

raar motornummer??? 😕

rob

ok, alvast bedankt
                  groet Robby

Wim
                    rob

heb gekeken en geen co2 gezien,
                      chassisnr begint met WPOZZZ, ZZZ zou europees zijn en op de 11ste plaats staat S van Stuttgart,

types staat 964 330
                      optiecodes C22 X18 X22 X30 x32 231 249 403 425 573 650 659 935 980
                      motornr 0998109991 weet er iemand waar ik een overzicht van de optiecodes kan vinden?

groet Robby

kijk eens op de sticker die in je motorkap hangt.
                        Als er C02 staat, dan is het een USA version, deze staan ook iets hoger op hun poten (een Euro 911 hangt lager)

grtz

PT

Staan je lichten of richtingaanwijzer nog op dan als je de deuren opent ? ?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.