964 electrisch probleem

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 electrisch probleem

• Maker
    Discussie

• rob

sinds enkele dagen hetvolgende probleem, soms gaan de kruislichten en soms niet, evenals de ruitenwissers, als ik wegrijd en ik maak een stop dwz contact af, en rijd vervolgens weg gaan de kruislichten niet, enkel de standlichten, zet ik de motor af en start terug, gaan ze terug, dit heb ik ook soms met de ruitenwissers ervaren. iets te maken met zekering?, weet iemand op welke plaats die zich bevind? of moet ik hem eens laten uitlezen?

mvg rob

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Staat er binnen in geplakt.

rob

bedankt, het wordt tijd dat het zonneke gaat schijnen , iemand een idee waar ik een overzicht kan vinden van het zekeringenbakje dat zich links vanvoor in de koffer bevindt?

mvg rob

Meet eens uit of het de bediening niet is, of sluit ze eens af. Een slechte mas zou zeker kunnen maar dat kan je ook uit meten.

Collega van mij ook gehad met een normale wagen…
              alles nagekeken… bleek de schakelaar van de lichten te zijn.. kleine kortsluiting.

op het einde in het donker met alleen 4 knipperlichten naar huis moeten rijden 🙁 (

Wim

Naar je verhaal te lezen gebruik je de wagen dagelijks.
                Ik denk dat het eerder met vocht te maken heeft of slechte massa.
                Hebben vorige week ook zoiets meegemaakt met een auto, een dagje in verwarmde garage en andere dag was probleem weg en werkte alles weer naar behoren.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.