964 gestolen 26/08/2016

Home Forum Gestolen Porsches 964 gestolen 26/08/2016

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Mijn Porsche 964 cabrio is deze ochtend om 6 uur gestolen in de Jan Van Rijswijcklaan te Antwerpen.
    Nummerplaat 0-AAY-999
    Moest iemand iets zien of horen in de nabije toekomst kan u mij steeds via privébericht contacteren.

Attachments:
    • 20160707_134606.jpg
13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Hier nog wat meer info en foto van de gestolen wagen .

Klik

Hieronder alvast nog wat meer info:

WP0ZZZ96Z1S471160
        96LS471160
        engine 62L10XXX
        gearbox 3L04XXX
        color A1=black

Specifieke kenmerken waren de replica cup velgen (turbo) en de RS luchtinlaten in voorbumper ipv mistlampen.
        Verder all black.

sterkte

Verschrikkelijk zoiets.

Heb je nog wat extra (interieur) foto’s, ik hou het hier in Italie dan ook wat in het oog! Zijn er bepaalde kenmerken : een krasje hier of daar?

Beste,

Is een zwarte cabrio carrera 4 van 1990.
              VIN: WP0ZZZ96Z1S471160

Heb reeds via contact laten signaleren bij Porsche alsook bij enkele niet officiele dealers.
              Verder reeds +- 800 keer gedeeld op facebook maar spijtig genoeg nog geen gouden tip.
              Ook zoek ik alle 2de hands sites binnen en buitenland af.

Indien iemand nog suggesties heeft van wat ik nog bijkomend kan doen is dit zeer welkom.

Alvast bedankt voor de steun.

Pfff, hopelijk vinden ze jouw wagen snel terug!

:what: :what: :what: Uit je garage of op straat? Hopelijk vinden ze hem vlug terug. :hail: :hail: :hail:

Inderdaad een nachtmerrie.

Hoop dat je hem alsnog terug vindt.

Best ook chassis nummer zo veel mogelijk verspreiden en doorgeven aan Porsche in Duitsland.

hieejel aargh :bounce:

Sh*t man, de nachtmerrie van elke liefhebber! :what:

Hopelijk uitgerust met een tracker systeem zodat de wagen toch nog kan opgespoord worden…

Volgens mij best melden op zoveel mogelijk sites of fora, om de kans op terugvinden te verhogen!

Wat zegt de Antwerpse politie er trouwens van, ivm kans op terugvinden?

In ieder geval, alle geluk gewenst op terugvinden van de auto!!

O-AAY-999

Opvallende nummerplaat (als die er nog opstaat…)

Is het een donkerblauwe of een zwarte?

👿

damm! zo’n mooie porsche. Hopelijk vinden ze hem.
                              sterkte!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.