Home › Forum › Porsche Talk › 964 handbak vs tip
- Dit onderwerp bevat 71 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door beau.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Zoals op de foto wel mooi natuurlijk.
Jij 2 jaar te vroeg en ik te laat datzo voort ga met de prijzen 🙁die fuch’s zijn een fotoshop,en de auto is de groene van Matt die ik hierboven heb gepost
De Eta beta’s van matt zijn momenteel in USA om iets speciaal mee te doen,de bbs rs zijn van Richie (rode 964..wel niet lang rood meer) en even geleend
#964club what it’s all about!
@beauflop–> ik heb ook altijd gezegd voor men 30ste,ik was 2j te vroeg 😉Ik blijf ne grote fan van Fuchs. En toch ook prachtig onder ne groen 964
[IMG]http://imageshack.us/a/img585/7228/lxgq.jpg[/IMG]
Dat gaat inderdaad een lastige worden met zwart interieur … :think:
Ik heb rs blauw niet scherp, M3 blauw wel, en das een mooie vlotte kleur voor m’n bmw’ke dan toch. Heb nog nooit zo een fantastisch goeie lak op een auto gehad.
Denk ook dat de uiteindelijke kleuroptie de laatste keuze is. Als je het omdraait, kan het even gaan duren en neem je wellicht sommige gebreken voor lief omdat ie eindelijk de juiste kleuropties heeft. Liefde maakt blind, zeggen ze wel eens.
Vind die groen kleuren allemaal wel mooi. Maar denk ook dat je een auto moet zien qua kleur. Een foto zegt zeker niet alles, het is geen pik-en-poelie lak tuurlijk, helemaal afhankelijk van de gefotografeerde situatie en omstandigheden. Ik heb zelf nog maar weinig ‘lelijke P kleuren gezien’. Een beetje kleur, daar worden we vrolijk van! En is ook kenmerkend voor de 964 tijd. Denk niet dat er een ander P type is dat kleurrijker is uitgebracht dan de 964. Vanaf de 993 is het allemaal wel heel erg grijs en zwart geworden… Een dikke Pre voor de 964!
Tsja en gekleurde interieurtjes, dat hoeft dan weer niet zo van mij. Alles zwart vind ik het mooiste. :salut:
Haha 2014 😳 . Een stel veren en die velgen ben je weer een 5000 armer zeker?
[quote=”Ibiz@ke” post=154647]een vriend uit UK heeft een oakgreene,zeer mooi kleur ook!
Ik vrees dat ik moet toegeven dat ik deze van Matt de mooiste 964 is op dit ogenblik. Vond hem al tamelijk schoonekes op die Eta bèta’s, maar nu met de BBSeks….. :lekker:
[quote=”beauflop” post=154658]Rs ruit en 2k14 ?[/quote]
Ruit zonder het gat voor de achterwisser en 2014 😉schone kleurkes allemaal!!
dat is allemaal persoonlijk natuurlijk, iemand die daar commentaar op geeft, heeft meestal zelf geen smaak 😀
je vindt zeker wel de juist 964 , vroeg of laat!
veel succesKomt met het trouwens met de amethyst kleur veel voor dat het ook een rozig interieur heeft?
Sorry hoor ben nog groener dan de porsche zelf.
Rs ruit en 2k14 ?
Ja ik zal ook blij zijn dat er 1tje voor de deur staat. Hopelijk voor men 30(22 juni)
Alleen spijtig dat er in mijn buurt niemand is die er 1ne heeft om is wat informatie te winnen.ik had al geluk dat er cup1 onder stak en optie cup spiegels bij mij,zag al iets beter uit :applaus:
nu nog een RS ruit :sarcastisch *luvMoest ik het budget nog eens hebben kocht ik er nog ene bij,zo leuke wagens man!
Ik zou eerder naar historie en specs kijken,ik vind ze mooi in alle kleuren
ne tree lager,mooi wiel en wa accenten,kunt nie verkeerd doen(mijn huidige wielen zijn verkocht,nieuwe zijn besteld EN…na lang zoeken setje originele 5×130 porsche bbs RS 16” harten gevonden die ik na verloop ook ga ombouwen naar 18” zoals de oakgroene die ik poste)
roll on 2k14 *luvMaar met die velgen en verlaagd wel een ander zicht natuurlijk.
@ Ibizake: :respect2: GROEN!! :first:
Maar ook hier weer: zet ‘m op normale hoogte, met flaporen erop en Design90-velgen en je schopt ‘m van je oprit :engeltje: :respekt:
Denk ook dat die die je post dennengroen is 😕 Eikegroen is meer naar kaki op
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.