964 handbak vs tip

Home Forum Porsche Talk 964 handbak vs tip

• Dit onderwerp bevat 71 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door beau.
  • Maker
    Discussie
  • Waarom is een handbak zoveel populairder dan een tip?
    En is de populariteit ook de reden dat een handbak in mijn ogen duurder is ?
    Of heeft het ook met kwaliteit/betrouwbaarheid te maken?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 71)
    • Of je vrienden ermee lachen of niet, daar moet jij je geen fluit van aantrekken. Den helft lacht uit dommigheid en den anderen helft uit jaloezie.
      Als ik graag RS-blauw zie dan wil ik RS-blauw.
      Als mijn vrienden graag iets anders zien dan moeten zij hun maar iets anders kopen :up:

Had die oakgreene ook al zien staan en moest direct denken: tip, en daarom niet gewild.
      Nu, daar je de vraag stelt sta je blijkbaar toch open voor een tip dus waarom eens niet proberen?
      Tip of handgeschakeld is tenslotte dezelfde discussie als oakgreen of tannengrün 😉 Alleen jij kan weten wat je liefst wil :up:

Met de rs kleur heb ik gebroken. Heb een golf gehad vroeger in die kleur ongeveer. ik had veel beziens
        en men vrienden moesten nogal lachen dat ze me de eerste keer zagen aankomen.
        Geef mijn portie maar aan de kat 😀 .

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-964-carrera-2-proper-model-79755848.htm
          Deze is ook in het dennengroen zeker?
          Vind persoonlijk oak mooier maar kwestie van goesting.

[quote=”beauflop” post=154513]Maar maritiem is wel echt voor de liefhebbers he :D[/quote]
            Yup! RS-kleurke bij uitstek hé? :first:
            Oak is wel knapper op een G-model, Den is meer voor de 964, althans imo 😳

Dat is denk ik oakgreen (eikengroen)
              Staat een 911 Turbo G-model daarmee in ‘t Porsche museum in Stuttgart. Alleen die is de reis al waard 😯 Mét geruite zetels *luv

Maar maritiem is wel echt voor de liefhebbers he 😀

Is het deze kleur want dit is ook wel knap?

Attachments:
                  • image.jpg

Zoek eens op dennengroen of tannengrün, imo nog altijd HET kleurke voor op een 964, al is mooi Murano ook niet lelijk 😉

Amethyst, maritiem, etc… allemaal om te mooier :popcorn:

Bedankt voor je bericht maar het is bijna 5000 boven budget.
                      En het interieur is niet men ding 😕

Deze staat er al een hele tijd !

Doe eens een bod en zie waar je geraakt 😉

Ook jullie bedankt voor de reactie. En voor mij is het duidelijk het gaat een handbak worden.
                          En dan nog liefst amethyst maar met een budget van 25d heb ik binnen 10 jaar nog niks gevonden.
                          Maar tegen dan vind ik er wel 1 met 500000 km voor die prijs.

ken

bij onze zoektocht naar een 964, bijna zo’n 10 jaar geleden, zijn we op een 964 tiptronic uitgekomen, we zijn er eens mee gaan rijden om eens het vergis te voelen en de voorkeur ging toch naar de handbak, is actiever rijden, het is een kwestie wat je zoekt natuurlijk.
                            zoals al eerder aangehaald de tip gaat bijna niet kapot!
                            veel succes met je zoektocht

Tom

Hou er rekening mee dat t/m de 993 de tip een 4 traps automaat is. Dus voor snelheden tussen de 0 en 270 km per uur heb je 4 verschillende ‘verzetten’ . Kortom: lange versnellingen. Bij een handbak of tiptronic vanaf model 996 dus meer mogelijkheden om de juiste versnelling te selecteren. Moet eerlijk zeggen dat ik de prijsverschillen tussen de 964 tip en 964 c2 handbak ook wel erg groot vind… :salut:

Ja het ging om een 964. Ik ben 29 jaar dus er mag nog wel wat schakelwerk zijn.
                                Maar het gaat maar omdat er precies meer tips te koop zijn dan handbakken.

De hele beleving is weg met een automaat.
                                  Duwen en gaan, de auto doet de rest…

Da’s goed als je hoge hielen aanhebt maar ik heb graag wat meer involvement :driver:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 71)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.