964 kopen?

  • Maker
    Discussie
  • waar moet je zoal op letten als je een 964 koopt?
    En welke kosten komen er aan (vb. aan 100000 km … ; en zoverder)

    Zou dit graag allemaal weten omdat ik ook een beetje aant twijfelen ben tussen 964 en 993 maar 964 valt beter binne men budget en vindt ze beide zalig 😉 .
    En wat zijn zoal de richtprijzen?
    Is er veel verschil tussen de carrera 2 en 4?
    Komen er stukken aan den 4 want zo’n boit is niet goedkoop denk en 4×4 is sneller stuk denk dan achtertraksie of niet?
    Licht het aan mij is het ook zo ik zou het liefst ne zwarte of ne zilver grijze kopen maar vindt vooral rode en blauwe 😳

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • ken

      da valt nog mee, kzal anders wel eens langskomen als het beter weer is ik hou je wel verder op de hoogte met een pm-tje 😉

        [quote=”ken”:264×8527]graag gedaan hoor 🙂 )

        Van waar ben je ergens?
        Inderdaad, das nieuwer hé en daarin heb je dan een 3.4 van 300 pk en vanaf 2001 ligt er een 3.6 in met 320 pk

        daarvan is 1244,76 Euro wegentaks (18 fiscale pk)
        Dus bijna de helft[/quote]

        ik ben van bergom (herselt, licht tussen aarschot en westerlo)

        ken

          graag gedaan hoor 🙂 )

          Van waar ben je ergens?
          Inderdaad, das nieuwer hé en daarin heb je dan een 3.4 van 300 pk en vanaf 2001 ligt er een 3.6 in met 320 pk

          daarvan is 1244,76 Euro wegentaks (18 fiscale pk)
          Dus bijna de helft

            vindt ik al zeer intressante informatie merci he. ga precies toch nog een beetje moeten bij sparen dan zalle (zou eigenlijk wel is graag ne keer meerijden met iemand met zone 964, dan weet ik ongeveer hoe het rijd en hoe snel het is. Ken maar een iemand met ne porsche maar die heeft eeen 996 cabrio c4 maar volgens mij rijd da al helemaal anders omdat dat vele nieuwer is.
            zaterdag rij ik waarsch wel is naar dekens wa informeren 😀

            2500 euro hoeveel daarvan is voor wegentaks?

            ken

              Hey Wekki,

              een 964 is zeker een goede keuze 😀
              laat het mij zo zeggen een Porsche is een Porsche en ik zie ze allemaal graag, de ene al iets meer als de andere 😉
              nu to the point.
              Ik zou vooral letten dat hij geen accident gedaan heeft, zelf heb ik toch een paar maanden gezocht achter een goeie en ook eentje die mij aanstond natuurlijk, let vooral op de stickers vooraan in de neus en ook achteraan op de laspunten aan de zijkant van de motor.
              Let ook op of de motor geen olie lekt (er is wel een plaat tussen maar als het een grote lek is dan lekt de olie er zeker af.
              Voor de rest zou ik het eerste jaar toch zeker 4000€ opzij leggen voor de BIV, verkeersbelasting, verzekering (die valt best mee) en onderhoud natuurlijk. het jaar daarop moet je zo’n 2500€ opzij houden.
              Klik eens op de volgende link en lees het eens, daar staat ook nuttige informatie is
              http://www.clada.be/porscheforum/viewtopic.php?p=2703&highlight=#2703

              De richtprijzen liggen tussen de 18000€ à 24000€ afhangende van het bouwjaar en de staat natuurlijk een C4 is ook iets duurder natuurlijk.
              Een Carrera 4 is natuurlijk veiliger
              in het optrekken is de Carrera 2 iets rapper maar dat is maar een heel klein verschil, dat ga je zeker niet voelen.

              Die vind je zeker nog hoor.

              Andere commentaren zullen zeker ook nog volgen 😉

              Veel suc6 met je zoektocht

              greetz
              Ken

            5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.