964 motor tikt?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 motor tikt?

• Maker
    Discussie
  • Porsche 911 Carrera 4,
    bouwjaar 1989,
    donker blauw,
    blauw leder interieur,
    schuifdak,
    airco,
    mooie auto,

Motor tikt!

Prijs 12.950 euro

weet er soms iemand wat dit kan zijn motor tikt ?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”fdeville”:2c3o6aka]Wordt verkocht door Van Kessel, als ik me niet vergis is dat een professionele verkoper. Als het alleen maar de kleppen of iets anders eenvoudigs zou zijn dan zou hij dat zeker gedaan hebben en 10.000€ meer vragen voor de wagen. Nee, ik vrees dat er meer aan de hand zal zijn…[/quote]

Van Kessel prutst bijna niet aan de wagens. Ze gaan bijna allemaal buiten zoals ze binnenkwamen. zeker als je weet hoeveel magazijnen Pkes dat die heeft. Hetgeen wat op zijn site staat is maar een klein deel 😉

Maar je mag wel redeneren dat wat je bij Van Kessel koopt minstens even duur gaat uitkomen als één met een normale prijs op voorwaarde dat je veel zelf kunt doen.

Ik koop daar graag omdat je dan een wagen tiptop kunt stellen voor een fractie meer dan dat je ze bij iemand anders in “goede” staat koopt maar daar ook lijken uit de kast durven vallen, want waarom verkopen de meeste mensen hun wagen, niet omdat hij juist gereviseerd is hé (je hebt uitzonderingen)

Ga een vb geven. Mijn 2.7 heb ik gekocht voor 7.500 euro 2 jaar geleden, als hij af is gaat het iets boven de 20.000 kosten maar dan is alles van carrosserie tot hoofdremcilinder, oliepomp motor etc. vervangen. Dus als nieuw eigenlijk en die prijs is zonder garagekost buiten de carrosserie 😉

idd, bij vankessel kan je soms koopjes doen , maar laat je niks wijsmaken, uiteindelijk is goedkoop meestal dure koop…

trouwens aan stuur en pook te zien heeft die + 300.000km

Anoniem

Wordt verkocht door Van Kessel, als ik me niet vergis is dat een professionele verkoper. Als het alleen maar de kleppen of iets anders eenvoudigs zou zijn dan zou hij dat zeker gedaan hebben en 10.000€ meer vragen voor de wagen. Nee, ik vrees dat er meer aan de hand zal zijn…

http://auto.marktplaats.nl/porsche/6891 … motor.html
            hier de link naar marktplaats wel afscuwelijke velgen maar bon voor die prijs 😉

kunnen idd de kleppen zijn, of de nokkenas die ingesleten is of….

Luc kan hier meer over vertellen denk ik.

Voor de rest vind ik het op foto best een mooie wagen… staat op marktplaats in nl

ken

welkom hier 😉

heb je misschien een foto van de wagen, zegt al iets meer natuurlijk 😉

en wat is de Km-stand ook steeds handig om te weten en is het OHB erbij?

komt er een andere Porsche in de plaats?

de motor tikt dat kan veel zijn, eventueel de kleppen die afgesteld moeten worden ofzo…

de andere hebben mss nog andere reden hiervoor?

Suc6 met de verkoop

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.