964 net binnen

Home Forum Stel jezelf even voor ! 964 net binnen

• Maker
    Discussie
  • Heb verleden week een 964 C4 gekocht 148 000 km met onderhoudboekje.
    Nette binnenkant, rijdt goed maar als ik serieus op de gas duw is het alsof de uitlaatgassen naar binnen komen.

Vermoedt dat het de warmtewisselaar is die wat doorgeeft.

Iemand ervaring daarmee?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
    • @ Mushroom of anderen

Ik heb een lange kofferdeksel nodig, complete zijvleugels. Laag model met ingewerkte pinkers.
      Klijne buper vooraan, deze moet wel in staal zijn. RS 2.7 bumper achteraan of het oud model in drie delen met chrome schelpen.

De originele stukken zijn niet te koop. Deze gaan mee neer de schildering zodat ik de 964 terug in originele staat gebracht kan worden. :driver:

XXX

Proficiat en mooi projectje hoor :respekt:

Super!!
          Laat die foto’s maar komen!! 😀

Is uw reflector achteraan nog in goeie staat ?

Als ge hem weg doet voor ne redelijke prijs kom ik hem halen 😉

@ Flatmax, jij laat er precies ook geen gras over groeien :up:

Foto’s nemen zoveel je kan, je kan er ons een groot plezier mee doen.

Ben benieuwd naar het resultaat :driver:

Cool! Veel foto’s nemen!! :up:
                Ik heb hier nog één en ander van stukken liggen: https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/121975-parts-n-stuff
                Over de prijs raken we het wel eens…

neus ook weg
                  IMG_1363.JPG

‘t is begonnen.

Volgende week stukken halen en alles doen passen.

IMG_1364.JPG

IMG_1364_2013-12-28.JPG

@Bladerunner:

Bij mij staat dat het je 966’ste mail berichtje is … Te laat! :mrgreen:

Inderdaad.
                        Doen wat je graag doet

Uiteindelijk moet je doen wat JIJ mooi vindt.
                          Jij moet er tenslotte naar kijken en dat moet je een goed gevoel geven.
                          Als je er over 10 jaar weer anders tegenaan kijkt dan heb je in ieder geval 10 jaar genoten

Zal niet 100% meer origine zijn maar kan terug omgebouwd worden naar origine.

Zal mijn hart volgen en indien ik binnen enkele jaren veranderen wil, kan ik hem altijd terug origine zetten.
                            Rationeel denken doet je niet bij auto’s. auto’s zijn emotie! :driver: :happy:

welkom :drink:
                              voor mij was het ook kiezen terug origineel zetten of backdate en de kosten waren ongeveer even hoog.
                              de oudjes doen mijn hartje sneller slaan en omdat ik geen zin had om een rotte kas gaan op te lassen is de keuze om met mijn goede kas snel genomen.
                              :respekt: voor de mensen die enkel voor origineel kiezen maar er zullen er genoeg zijn die geilen op een backdate als het goed gedaan is en de prijzen en snelheid waaraan ze verkocht worden liegen er niet om.
                              welke keuze je ook maakt volg je eigen hart want jij zelf moet er later van genieten tijdens het :driver:
                              :drink:

Als je een ombouw overweegt dan start je best met een zuivere 964, zeker niet met een geaccidenteerde.

In PSL ( http://www.porsche-scene ) van deze maand staat een prachtige groene omgebouwde 964. Enige serieuze minpunt (voor mij) is de tiptronic

Staat te koop voor genoeg 😉

Ik dacht nog, zal toch niet waar zijn … :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.