964 net binnen

Home Forum Stel jezelf even voor ! 964 net binnen

  • Maker
    Discussie
  • Heb verleden week een 964 C4 gekocht 148 000 km met onderhoudboekje.
    Nette binnenkant, rijdt goed maar als ik serieus op de gas duw is het alsof de uitlaatgassen naar binnen komen.

    Vermoedt dat het de warmtewisselaar is die wat doorgeeft.

    Iemand ervaring daarmee?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
    • Ik verkies origineel …… :puke:

        met een geaccidenteerde of eentje in erg slechte staat zo kan je een ombouw overwegen.
        Met een goeie en originele zou ik het niet doen!

          Dat dient om het koffer dicht te houden. Meestal gebruikt op rallywagens of door Johnny’s :salut:

          09a419fb0fb9a78a1e42111aca641e66.jpg

          Dit is hier toevallig ook mijn 964ste post. :happydance: :happydance:

            Moet ook bekennen dat ik deze knipoog naar het verleden look wel kan waarderen! :coolness:

            Maar wat zijn dat nou precies voor zwarte dingetjes op die voorbumper van die rode?

              Zou dit zelf niet doen met ne 964 maar vind het wel de max :first: :first: :first:

                zou zo iets kunnen worden

                tumblr_m584cruXWL1rv19p1o1_1280.jpg

                  Welkom!

                  Heb ook lang rondgelopen met het idee om een longhood conversion te doen op mijn 964…
                  Maar vindt het dan ook zeer jammer gezien hij nog bijna volledig in originele lak staat.
                  Als je ook ziet hoe de prijzen van de 964 de lucht in gaan..
                  Dus besloten het niet te doen.

                  Maar dan zie je die groene in PSL staan van deze maand en dan kriebelt het weer. 😉

                    Ben gisteren bij Van Kessel in Deurne geweest en een leuk gesprek gehad met Mario.

                    Om te backdaten kan je daar zeer ver in gaan.
                    Wil ik bv. chromen lijsten in de voor en achterruit, dan mag ik de ruiten vervangen! de dichting is dikker van de oude, dus de vensters zijn kleiner.
                    Idem om chromen schelpen te hebben aan de achterbumper. Immens werk en enkel haalbaar met originele Porsche stukken die dan terug niet passen op de bredere wielpanelen.

                    Gezien ik van plan was om de wagen te herschilderen, de lak is niet te fris meer. Denk ik er aan een dubbel project te maken.
                    Origine bumpers en zo ook te schilderen + polyester kit van de oude RS kopen en meeschilderen. Deze stukken vallen best wel mee van prijs.
                    Kan dus min of meer mijn gedacht hebben en in een paar dagen terug naar de originele 964 ombouwen.
                    Ik stuur wel wat foto’s van wat ik van plan ben.
                    Moet nog wat gaan photoshoppen.

                    Attachments:
                    • 73-Porsche-911-Carrera-RS_DV-10-Q_01.jpg
                    • gwporschephoto1.jpg

                      Welkom op het forum :salut:

                      Maar moet mij aansluiten bij de rest. Origineel laten…..

                      Als je toch ideekes wil 😀 :
                      http://singervehicledesign.com/
                      Meestal op basis van een 964, maar onbetaalbaar (allee ja, voor mij toch 😀 )

                        AU!

                          een 964 backdaten !!!!!! neeee niet doen !!!
                          Alle oude porsches die een upgrade of backgrade hebben gehad hebben minder waarde dan een originele.
                          van backgrading heb ik wel nog niet zoveel vernomen.in ieder geval is het mijn ding niet.
                          Geef mij maar een originele luchtgekoelde porsche !!! yes i love it !!!!

                            Prachtig zo op t eerste oog.
                            Kan geen details zien.
                            Laat ze origineel dat vind ik bij (bijna) klassiekers het mooist.

                              + 1

                              Een G model 2.7 met smalle achterschermen 😎

                                Persoonlijk denk ik dat je tamelijk zottekes moet zijn om heden ten dage een 964 te slopen en te backdaten :bounce:

                                Er staan genoeg type G “projectwagens” te koop om u op uit te leven !!

                                  Welkom op dit forum (net de zelfde als mijn 964 )

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.