964 of 993 cabrio tiptronic

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 964 of 993 cabrio tiptronic

• Maker
    Discussie

• peter vdl
    Deelnemer

Hallo,

Ik heb het porsche virus blijkbaar al doorgegeven aan mijn kameraad.
      Hij zoekt nu een 993 of 964 cabrio tiptronic dus als jullie ergens een goede
      weten staan hoor ik het graag.Hij heeft een paar keer met mijn 964 gereden en was verkocht.

Groeten Peter

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • yep nog steeds op zoek als je iets weet laat maar horen.
        Mvg Peter

[quote=”Mushroom” post=104363]Ik gok erop dat zijne kameraad gepensioneerd is :engeltje: :mrgreen:[/quote]

Aaai ! Dat doet pijn….. 😥

nog steeds op zoek ?

[quote=”peter vdl” post=104364]Nee hij vind dat wel leuk en dan kan de madam er ook mee rijden :D[/quote]
              Juist een reden om geen tiptronic te kopen . 😉 😉 😉

Nee hij vind dat wel leuk en dan kan de madam er ook mee rijden 😀

Ik gok erop dat zijne kameraad gepensioneerd is :engeltje: :mrgreen:

Waarom TIPTRON in het bijzonder?

Indien geintereseerd in een zwarte 964 cabrio mag hij steeds eens komen kijken .
                      Ik denk eraan de mijne te verkopen,is wel in perfecte staat.

:relaxman:

Als ik de mijne weg doe ga ik mijn wederhelft tegen krijgen denk ik.
                          Het vrouwtje rijd ook graag met de porsche.

dus uw 964 is na enkele ritten aan hem verkocht, en eigenlijk heb jij dus een nieuwe nodig? :mrgreen:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.