Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › 964 RS ook in amethyst? Hulp met RS carpet
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 4 maanden geleden door
porschky.
-
MakerDiscussie
-
5 januari 2013 om 23:35
Is nu al even dat ik op zoek ben naar een RS carpet voor achteraan de stoelen en achterbank te verwijderen
MAAR ik heb dus ook een paars interieur zitten in mijn amethystje
Zijn er origineel 964RS geleverd in amethyst?Iemand die meer weet of een adres die me kunnen helpen?
Thanks!
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Hellraiser” post=116497]
als je hun website bekijkt zag alles er toch wel redelijk professioneel uit [/quote]Zo kocht ik laatst een paar tickets bij http://www.ticket.org/
:sarcastisch
Alvast bedankt voor de tips,
als je hun website bekijkt zag alles er toch wel redelijk professioneel uit,
en het makkelijkste was dat ze alles tegelijkertijd konden leveren,
tapijtset, RS-hoedenplankstof met inscriptie, rode gordels, …Ik ga er toch zowieso eens een kijkje nemen want een kennis van me moet nog
een tapijtset hebben voor z’n 912 en die zijn volgens sommige mensen wel goed,
dus we zullen zien 🙂Wat Lakewell betreft … kwaliteit en pasvorm laat MI toch vaak ten wense over :|[/quote]
+1
Afgelopen jaar ook daar geweest, en om het cru te zeggen “gewoon afgezet”
Toen ik mijn beklag deed kreeg ik als antwoord “ik stel voor dat je een andere bekleder zoekt”
Had me daar toen een pak geld gekost en was helemaal niet tevreden
Mij zullen ze er niet meer zien
[quote=”Hellraiser” post=116486].. een complete tapijtset,
had er op het 912-forum toch goede commentaar over gelezen.[/quote]Als je handig bent – krijg je de tapijtset mss wel passend, maar ik weet uit ervaring dat ze niet exact het aantal delen en de naden aanhouden zoals origineel door Porsche uitgevoerd 😐
De stoelbekleding die ze leveren is MI helemaal om te janken 😥
[quote=”Hellraiser” post=116486]
Is Koen echt compleet gestopt? Heb nl. nog een setje Recaro’s staan die ik in
de kleuren van de 964RS wou laten bekleden… :([/quote]Er zijn vast nog wel auto-bekleders in BE die je daarbij kunnen helpen, maar als je die echt niet kunt vinden, informeer dan eens bij RoVaKo.com in Nederland.
Die werken met alleen originele Porsche materialen – en zijn echt vakmensen …
het was me wel al opgevallen dat er indd van Koen niet veel meer te horen of zien was op het forum
Hmm, ik zou deze maand nog langs Lakewell gaan voor een complete tapijtset,
had er op het 912-forum toch goede commentaar over gelezen.Is Koen echt compleet gestopt? Heb nl. nog een setje Recaro’s staan die ik in
de kleuren van de 964RS wou laten bekleden… 🙁Ik ken koen van kustom creations,heeft mijn alcantara hemel van de golf gedaan…echter is koen er mee gestopt 😥
Anders was t al geklonkenLakewell…1 keer gebeld…vond ze nie bijster vriendelijk aan telefoon…en laat me daar nu net zeer gevoelig voor zijn..dus dat is al einde verhaal voor mij
[quote=”cabrio wim” post=116399] dus Porsche gelijkwaardig.
[/quote]Origineel is het zeker ook nog wel te verkrijgen – de stof – en op maat gemaakt zoals je wilt (bekleding of tapijtset) … maar je zult er (helaas) voor naar het Noorden (de grens over) moeten …
.. vermits er niet zulke vakmensen in België zijn 😉
Wat Lakewell betreft … kwaliteit en pasvorm laat MI toch vaak ten wense over 😐
Bel hun eens even op, daar hebben wij de rare paars/zilverkleur van bekleding voor een 964 ook gevonden en laten leveren, en zeer mooie kwaliteit, dus Porsche gelijkwaardig.
http://www.dgs-autoteppiche.de/shop/shop/komplettausstattungen/porsche/911coupegmodell.php
Ibiz@ke ik vrees dat je dit orginieel Porsche niet in amethyst zal vinden .
EDIT: als je de achterste in jouw kleur wilt kan je ook best even
contact opnemen met Lakewell of met Koen van Kustom Creations 😉Volgens mij waren ze allemaal in het zwart geleverd.
Een complete mattenset bij lakewell kost tussen de 4-500€,
dan nog een setje 964RS-deurpanelen à 280€, dashboard en middenconsole
behandelen met Colourlock en je bent klaar.
Bij lakewell vind je zelfs de gordels in kleur😉
denk ik toch wel
probleem zit hem er in dat ik voll paarse tapijten heb,zwarte rs tapijten voor achteraan vind je met de vleet. Maar ik wil het in mijn kleur hebben…dat is het probleemAls dit een originele is, dan wel:
http://www.germansportscars.net/GB/sold-cars/detailview/porsche-911-964-rs/216/1860/
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.