964 RS Replica

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 RS Replica

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
        • Ik ken die auto, is even eigendom geweest van een handelaar uit Lokeren. Ik heb daar even met de auto gereden, en moet zeggen dat het toffe ervaring was. Is wel geen echte RS, maar een omgebouwde 964 met onderdelen van een Cup versie. Leuk om die nog eens te zien.

ja ‘t is zeker geen echte, dat weet ik, maar lijkt me wel ‘n heel leuke auto om mee te spelen 🙂

[quote=”SimonSays”:35wwhbfz]Tja, maar je hebt ook zoveel minder om in de prak te rijden hè 😉
              Als ik dat ding crash, zoek ik ‘n nieuw chassis van ‘n C2, alles overbouwen, en heb terug een “nieuwe” 🙂 [/quote]

[quote=”SimonSays”:35wwhbfz]Ik wil zeker wel ‘n echte RS, maar da’s zo eeuwig zonde als je daarmee ‘n vangrail raakt…
              En ‘n echte RS kost toch nog makkelijk 10 tot 15K meer…[/quote]

Weinig vertrouwen in je rijkunsten ? 😯

Met zo ‘n ingesteldheid moet je er niet aan beginnen hé 😉

Koop een echte RS, laat hem schatten en omnium verzekeren, dan recupereer je het meeste bij een ongeval. Een ombouw ga je nooit kunnen verzekeren voor wat je er insteekt.

[quote=”stefx911″:1827lkcl]Weinig vertrouwen in je rijkunsten ? 😯

Met zo ‘n ingesteldheid moet je er niet aan beginnen hé 😉

Koop een echte RS, laat hem schatten en omnium verzekeren, dan recupereer je het meeste bij een ongeval. Een ombouw ga je nooit kunnen verzekeren voor wat je er insteekt.[/quote]

Haha, mijn rijkunsten vallen nog wel mee, maar doorgaans ben je niet alleen op de weg of circuit… Als je 1x ‘n sukkelaar die z’n spiegels niet gebruikt in je flank gehad hebt, is de lol er snel af hoor 😉

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.